sportstuur area

oguz_area51

Well-Known Member
ik heb een sportstuur voor een area gekocht en wil weten of je schakelaars van aerox kunt overzetten op een area + rempotjes zonder remslangen te vervangen...

help aub
alvast bedankt

mvg
 
Advertisement - register to remove this

nee, je zal draden moeten solderen, en slangen moet je loshalen, om ze op de area klauwen te bevestigen (achter is wel hetzelfde als een aerox)
 
de area rempotjes passen alleen op een std stuur , niet op een anders stuur , verder , als je een aerox rempot gebruikt met hendels etc. moet je wel de banjobouten (waar de slang boven mee vast zit) van aerox gebruiken , verder past het , ik het het zelf ook @ area maar houdt er wel even rekening mee dat de slangen iets anders erop staan , ook zul je de gashendel mee over moeten zetten ,endat is geen voordeel imo.

ik zelf heb alleen de reservoirs met hendels van aerox zonder schakelaars met een str8 schakelaar op het stuur.

verder moet je ook even bedenken dat een area een handchoke std heeft , deze moet je dus ook aanpassen , en aerox heeft groot en klein licht , en stadslicht , de nieuwe types schakelaars hebben alleen licht groot en klein btw.
 
Back
Top