Area 51 optisch?

Steef51Utrecht

Well-Known Member
weet iemand of er iets te krijgen is voor een aprilia area 51? Optich gezien dan....
heb namelijk al lopen zoeken maar kan niet echt iets van kappen of iets dergelijks vinden. geen monoseat....geen traanplaat shit..... etc...

wil er toch wat meer optisch aan gaan doen vin t beetje saai na jartje zo:
80951_1.jpg


alvast bedankt!!!
 
Advertisement - register to remove this

Wat je ervan wil maken is natuurlijk persoonlijk, naar mijn mening is het wel vet om hem een nieuw kleurtje te geven, de velgen spuiten, en vooral de stikkers eraf halen:p

op die manier maak je ook iets nieuws zonder aanschaf van kappen.

traanplaat kun je eventueel zelf maken, moet je wel de tijd voor nemen anders wordt het een duur grapje.
 
Zul je toch echt zelf moeten gaan polysteren etc. Is niks te koop voor een area. Sportstuurtje kun je er nog op bouwen maar kwa kap werk moet je alles zelf doen.
 
haal alle stickers er af. Dan gewoon alles opschuren en laten spuiten. Wit zadelhoesje oid erop leggen, velgen spuiten en je rijd al weer stuk mooier rond ;)
 
Hoi

Er is idd niet veel te krijgen voor Area 51, maar idd zelf doen is ook en idee en als je beetje tijd en geduld hebt dan lijkt het ook nog wat.

Wat ik tot nu heb vervangen is de carterkap (chroom), carterbouten, kickstarter, kappen allemaal geschuurd, plamuur, spuiten. (zelf en kleur kiezen)
handvaten vernieuwd, xeon ingebouwd, velgen laten coaten en spuiten, tankdop (chroom), uitlaat vervangen... remklauwen verfen en de remhendels vernieuwd (chroom) schijfremmen vervangen.. handvaten vernieuwen.

Dit heb ik deels allemaal al gedaan, oke oke het is een klein projectje... nu ben ik deels bezig om voor vork te verlagen, en de rempotjes te laten verchromen..

Scooter word mat zwart met zilver kappen, motorische word alles chroom..

Succes verder !
 
Kappen spuiten
Zadeldekje
Aerox velgen fixen (evt met SR/Rox voorvork)
Crosstuurtje erop

Kom je al een heel eind denk ik;)
 
Back
Top