Hallo allemaal,
Ik zie nog niet heel veel over de aprilia sxr 50 op het forum.
Het leek me daarom dus leuk om een topic te open over dit model.
Ik zelf en een mat zwarte uitvoering met 3000km er op.
Tot nu toe moet ik zeggen dat ik toch wel te vreden ben over dit model.
Uiteraard na wat aanpassingen.
Vario is vervangen voor een malossi vario. 7,5 grams rollen. Witte drukveer. Witte trekveertjes. En de luchtslang is vervangen voor een malossi. En de verlichting goed gezet! Deze stond veel te hoog afgesteld.
Nu is het zeker geen racemonster! Bij koud weer duurt het even voordat hij zijn top bereikt. Wind tegen is de scooter best gevoelig voor. En gewicht.
Maar de ruimte is ideaal. Ik rij vaak met 2 personen er op. Hij zit lekker. Hij rijd lekker. Hij mist alleen wat trekkracht.
Nu weet ik dat er nog geen 80cc cilinder is helaas voor dit model. Maar ik hoop echt dat deze nog gaat komen. Dan zou het echt een perfecte scooter zijn voor mij!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de sxr!
Ik zie nog niet heel veel over de aprilia sxr 50 op het forum.
Het leek me daarom dus leuk om een topic te open over dit model.
Ik zelf en een mat zwarte uitvoering met 3000km er op.
Tot nu toe moet ik zeggen dat ik toch wel te vreden ben over dit model.
Uiteraard na wat aanpassingen.
Vario is vervangen voor een malossi vario. 7,5 grams rollen. Witte drukveer. Witte trekveertjes. En de luchtslang is vervangen voor een malossi. En de verlichting goed gezet! Deze stond veel te hoog afgesteld.
Nu is het zeker geen racemonster! Bij koud weer duurt het even voordat hij zijn top bereikt. Wind tegen is de scooter best gevoelig voor. En gewicht.
Maar de ruimte is ideaal. Ik rij vaak met 2 personen er op. Hij zit lekker. Hij rijd lekker. Hij mist alleen wat trekkracht.
Nu weet ik dat er nog geen 80cc cilinder is helaas voor dit model. Maar ik hoop echt dat deze nog gaat komen. Dan zou het echt een perfecte scooter zijn voor mij!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de sxr!
Last edited: