Aprilia SR Viper Project

Hollow

Thunderracing #90
zodus even verder gaan op het voorgaande :) http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=31223&highlight=sakkie


Ik heb het snelle spul op 11/10/'04 (maandag) toegekregen van Master Van Loon (Chris)
De dag er op begon ik dus met het monteren van :

-Polini Evo 70 XSH light
-Polini Bigvalve membraan en spruitstuk
-MHR Team uitlaat

en het in orde maken van me vertanding :p nieuwe as en nieuwe pakking steken :p want de pakking die ik probeerde te herstellen lekte dezelfde avond dus weer :( ... Dus ik de volgende dag (woensdag) met de fiets naar school :( voor een domme pakking :) Eenmaal thuis kon het in orde brengen en het afstellen van de scoot beginnen alles verliep tamelijk vlot en dit liet hij al snel blijken op de weg :) toen ik na nog 10 meter te hebben gereden me m8 tegen kwam :p die wss in z'n eigen d8 wat een zot :p zonder enige kappen en met zo een lawaai op straat op klaarlichte dag met veel risico om politie tegen te komen :) maar kom alles verliep die dag altans wel rustig :) Met het zware geluid is het me toch nog gelukt aantal km's af te leggen zonder enige politie wagen tegen te komen :)


Hier volgen wat foto's van hoe hij er nu uitziet :p

Het blokje dat inmiddels proper is zonder cc (dr er af gesmeten :p):
IM000586.jpg


Het blokje toen ik de Polini Evo 70 XSH light er op had gemonteerd:
IM000610.jpg

IM000611.jpg



Diezelfde avond nog een fototje gemaakt toen ik me blok er onder stak :)
IM000612.jpg


Nog een fototje van maandag avond toen i keen foto nam van me MHR pijpje :
IM000608.jpg


Zo ziet hij er nu uit met kappen en al (8ter de uitgefreesde bliksems komt er wel eens kippengaas 8ter :
IM000618.jpg

IM000619.jpg

IM000621.jpg


Zo dit is het voor vandaag ...

Greetz Hollow....Updates volgen nog :p mss nog eens een filmpje als ik hem goed afgesteld heb ( maar het is en blijft een verticaal blokje :p)

In de toekomst d8 ik aan zo een malossi ontsteking ( maarjah plannen voor later )
 
Advertisement - register to remove this

ghehe, geinig om het spul van chris zo terug te zien :W
ben benieuwd of je er nog wat pk'tjes uit weet te persen..
wat is je volledige setup?
 
zeker netjes hoor, ben benieuwd als het strax aan het lopen is e.d Je houd toch wel die kleuren combo toch? Veel succes verder met je viper :)
 
de volledige setup nu is:
polini evo 70cc (ac) xsh light tuned
17,5 do carbu maar wordt 21mm (is op komst)
de MHR uitlaat (weet niet juist welk model het is)
MHR multivar vario
Hebo verstelbare koppeling (race)
Hebo V-snaar

De bliksems in de voorkap zijn trouwens mijn idee :p

De kleuren combo wordt zwart met rood... deze kleuren zijn wel mooi op foto maar int echt zijn ze lelijk
veel plezier
 
klopt en ik vind dat het resultaat er wel mag wezen : De kleuren zien er idd op foto veeel mooier uit dan in werkelijkheid, in werkelijkheid bladdert de verf er zelfs af op sommige plekken.... dusjah tijd voor een eigen origineel concept :)


greetz Hollow
 
Ziehier een photoshop concept van hoe hij er zou moeten uitzien binnenkort als het wat gunstiger weer wordt om met compressor overdekt in de tuin te spuite..:p

van%20alles%20041%20copy.jpg


Ik denk toch wel dat hij er zo wel geiler zal uitzien :p
 
Bedankt Chris ik hoop het ook :p ik hoop eigelijk dat ik nu eindelijk die carb heb :^) 5 dagen w8ten is wat veel en dan nog nationaal (via kilopost ) mja ....


We w8ten af :p Greetz Fele
 
De 21mm is vrijdag aangekomen en ja, we hadden niets te doen :p Wat testen met wat sproeiers, verschillende filters en uiteindelijk kwamen we tot resultaat dat hij het goed deed met sproeier 100 en malossi rode filter. Rijdt ineens zeer goed, nu gaan we beginnen met de rest (rollen, veertjes, etc..) en dan gaat het tijd worden dat de kleurtjes er op komen.
 
Scoot staat inmiddels te koop nu wegens andere plannen en het beginnen aan een lc scootertje...
 
Last edited:
Nja :p ff stil gestaan :p maar heb dan toch beslist hem bij te houden ;) door wat tegenslagen te hebben gehad bij het verkopen van men scoot :) niet zo al te goede ervaring was dit dus :p

De plannen zijn :

Verkopen van het mina vert blok en de polini evo (ac) en mhr uitlaat...

Vervolgens LCDD maken door om te lassen....:p

Setup zal wss gaan worden :

*Polini evo 70cc
* Doppler S1R. Pen 10 krukas met c4 lagers
*Polini evo uitlaat
*MALOSSI 22mm spruitstuk
*MALOSSI MHR vl14 membraan
* DO 21mm
*overrange set
*ontsteking ben ik nog niet helemaal uit :) eerst eens zien wat hij doet met ori ontsteking...later zien we wel

Kortom een leuk setupje voor mee rond te rijden op straat en voor eens mee te beginnen :) maar als iemand nog wat sugesties/tips heeft voor een eventueel ander leuk straatsetupje van de zelfde prijscategorie :p is dit altijd welkom ;)

Foto's volgen nog :) dit zijn alvast men plannen ;) ===> project is dus toch niet dood verklaard :p

Greetz Hollow
 
Last edited:
Back
Top