Manta Oldskool membert 17 December 2004 #161 moet je wel de nieuwste en geupdate versie hebben... Maarehm met welke cil. rijdt je op dat filmpje?
niek_loog SSR SolidStreetRacer 18 December 2004 #162 dat is een power 1 50cc cilinder oftwel standaard
David. Duc Monster 18 December 2004 #163 nee man , die cilinder is vet snel :W beetje uitvijlen en je gaat toch wel 130 :ralf: btw had je die kappen nog nodig? ooi :*
nee man , die cilinder is vet snel :W beetje uitvijlen en je gaat toch wel 130 :ralf: btw had je die kappen nog nodig? ooi :*
niek_loog SSR SolidStreetRacer 18 December 2004 #164 Da-vid said: nee man , die cilinder is vet snel :W Click to expand... grapje zeker
niek_loog SSR SolidStreetRacer 19 December 2004 #165 dit toch maar weer eruit gehaald, paste allemaal niet zo goed en ik heb m es frameloos in elkaar gezet 8P lowrider style :W beetje wazig met flits en nog mijn voor 1/8ste deel gepolijste waterpomphuisje: en mijn ontsteking die te koop staat : en nu nog eens leren om t fototoestel stil te houden wanneer ik een foto maak :+
dit toch maar weer eruit gehaald, paste allemaal niet zo goed en ik heb m es frameloos in elkaar gezet 8P lowrider style :W beetje wazig met flits en nog mijn voor 1/8ste deel gepolijste waterpomphuisje: en mijn ontsteking die te koop staat : en nu nog eens leren om t fototoestel stil te houden wanneer ik een foto maak :+
kaj Well-Known Member 19 December 2004 #166 vet.. als je je scoot bijna zo laag kan maken wel orgineel en vet.. maar of dat lukt en zo handig is :S succes verder!
vet.. als je je scoot bijna zo laag kan maken wel orgineel en vet.. maar of dat lukt en zo handig is :S succes verder!