Ja er komt benzine uit als je dat doet. Sproeier zou het idd wel kunnen zijn, maar heb geen idee wat er nu in zit en wat ik dus zou moeten halen. Kan ik morgen wel even kijken.Lijkt alsof ie geen benzine krijgt. Als je een vacuüm hebt IPV. Ouderwets kraantje, kijk dan eens of er benzine uit het slangetje komt die op de carb zit wanneer je kickt. Vgsmij als je aan het vacuüm slangetje zuigt moet er ook benzine uit het andere slangetje komen. Misschien sproeier veel te klein?
Op de luchtschroef had ik al gelet, zonder luchtfilter start 'ie ook niet. Sproeier zou ik nog kunnen checken inderdaad.Hoe is de lucht schroef? Zet die eens op anderhalve slag. Een te grote sproeier kan ook. Heb ik eens gehad. Toen ik het luchtfilter eraf trok startte hij ineens.
Die spuit ik in de inlaat.Waar spuit je die remreiniger, in het bougiegat of via de inlaat van de carburateur?
Carb heeft geen vacuüm aansluiting, dus wil geen vacuüm trekken. Daardoor wilde 'ie niet starten.Stotteren bij volgas is meestal een teken dat de sproeier te groot is.
Echter wanneer de luchtfilter nat is laat deze minder lucht door en kan ook een oorzaak zijn dat het brandstofmengsel te rijk is.
Wat bedoel je met," trekt geen vacuüm op de carb".
NeeZit er ook geen vacuum-nippel op het spruitstuk dan????
Nee is geen DiTech, is een Morini blok met carburateur.Heeft jouw scooter uberhaupt een vacuum-kraantje of heeft je scooter een brandstofpomp en is het een inspuiter (DiTech)?