Aprilia sr 50 2t start niet

royg

New Member
Hoi mijn aprillia sr 50 2t viel uit tijdens het rijden nu wil hij niet meer starten ik heb gekeken als hij vonkt ja dat doet hij hij krijgt verse benzine en hij hebt lucht maar hij ploft alleen soms uit de uitlaat weet iemand de oplossing ? Gr Roy
 
Advertisement - register to remove this

De bougie word nat en is nieuw membraam kleppen zijn nog heel een sluiten goed en spuitstuk is nieuw
Post automatically merged:

Wat voor bougie? Zie je ergens scheuren in het spruitstuk?
Spruitstuk is nieuw en bougie br8es
Post automatically merged:

Wat voor bougie? Zie je ergens scheuren in het spruitstuk?
Spruitstuk is nieuw en bougie br8es
 
Last edited:
Hij heeft compresie en hij kijk ik als hij gooie massa hebt
Met multimeter op continuiteit zetten en dan 1 prikker op frame en de ander op het blok. Anders rood op de plus van accu en zwart op het frame en kijken hoeveel volt. Bijv 12,5 en moet hetzelfde zijn als je de zwarte prikker op blok zet
 
De massa blijft het zelfde
Post automatically merged:

Massa is goed
Post automatically merged:

Als ik beetje rem reiniger in de carb spuit hoort hij toch een klein beetje te doen dat doen hij niet
 
weet je zeker dat ie goed en mooi vonkt bij elke slag, want hij kan wel vonken, maar dan kan nog steeds je ontsteking gedeelte stuk zijn. probeer anders een andere bougie en misschien bobine en cdi. dit is denk ik een veel voorkomend probleem, want mijn sr50 wilde ook niet meer starten. toen ik mijn blokje onder een andere scooter stak, was het 1 kick lopen
 
Back
Top