This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

aprilia sr(piaggio) ontsteking of afstelling

Status
Not open for further replies.

remc000

Well-Known Member
Hee

ik heb een probleem met mijn sr sinds ik mijn nieuwe uitlaat erop heb zitten krijg ik mijn scooter niet goed afgesteld als die warm is en ik rijd bijv. volgas en ik moet dan remmen voor een bocht en als ik daarna weer gas wil geven maakt die wel toeren alleen rijdt die maar 50 en ook bijv. voor een stoplicht komt die heel slecht weg

Setup:

Stage 6 Pro Replica uitlaat
Std 50 cc
Rode malossi drukveer
zilveren omega trekveren
sproeier 90
4.5 gram rollen metrakit
bougiekleur koffiebruin

Wie weet wat het probleem is want bij een scooter zaak hier int dorp zeggen ze dat het mijn ontsteking zou zijn maar miss is het wel een afstel probleem

mooie zaak dan , die kan beter zijn tent sluiten als ie dat soort dingen verkondigd 8P

de onsteking is prima , niks aan doen..

het is simpelweg de afstelling , dus drukveer , trekveren en rollen , en mischien het gebruikte materiaal , dus bijv. soort v-snaar , vario etc.

nieuwe setup

uitlaat : stage 6 pro replica
Rollen : 4 gram
trekveertjes : zwart omega
drukveer : geel malossi
vario : power 1 sport vario
sproeier : 66

nog steeds trekt die niet goed op en koud moet ik hem op het standaard naar zijn top laten trekken dan hangt er 1 rookwolk en daarna trekt die vanaf de 25 30 wel in 1 keer door maar als ik voor een bocht moet remmen pakt die niet meer op

weet iemand wat het probleem is of mijn rollen miss meer richting de 6 gr moeten dit heb ik ook al gezien via de search alleen welke kleur trekveren (omega) en welke drukveer (malossi) moet ik ongeveer hebben

ik hoor het wel

Status
Not open for further replies.