Aprilia sr 50 2005

Moreno.

Well-Known Member
één goedendag,

Ik heb een aantal vraagjes en ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden.
Ik heb pas voor mijn verjaardag een aprilia sr 50 uit 2005 gekregen van me vader, ik weet niet precies wat er voor een blok onder ligt etc. dus maybe weten jullie dat...?
M'n vader heeft de scooter voor een mats prijsje kunnen kopen, dus niet alles is er nieuw aan, voor 350 euro heeft hij de scooter op kunnen halen.
Ik heb gister een nieuwe powerfilter van TNT gekocht, maar mijn vriend zei dat er dan gelijk een nieuwe caburateur onder moest want ander zoop hij erg veel? Klopt dat?
Op de foto staat een tecno uitlaat op maar er zit nu een tecnigas uitlaat onder. Er is vandaag ook een nieuwe bougie incl. bougiedop op gekomen.

gr.
 

Attachments

  • Foto0399.jpg
    1.6 MB · Views: 14
Advertisement - register to remove this

volgens mij is het een morini blok, als je ook een foto kan posten van de carterkap dan weten we het zo te vertellen :)

laat die filter WEG!
dat is de grootste troep die je op je standaard scooter kunt zetten en heeft helemaal geen voordelen.

Stel eerst deze scooter fatsoenlijk af op de uitlaat en kijk hoe het dan rijdt :)
hoe je je scooter af kunt stellen kun je hier op het forum opzoeken, er staat genoeg informatie over
 
volgens mij is het een morini blok, als je ook een foto kan posten van de carterkap dan weten we het zo te vertellen :)

laat die filter WEG!
dat is de grootste troep die je op je standaard scooter kunt zetten en heeft helemaal geen voordelen.

Stel eerst deze scooter fatsoenlijk af op de uitlaat en kijk hoe het dan rijdt :)
hoe je je scooter af kunt stellen kun je hier op het forum opzoeken, er staat genoeg informatie over


Hoi vinnie,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ben pas 15 en heb natuurlijk niet zo veel verstand van scooters.
Ik snap wel dat ik de filter weg moet laten, maar die filter wat ik er nu onder heb zitten is helemaal niks, hij is helemaal vet, er zitten overal gaten in etc.
zou je voor mij een linkje neer willen plaatsen voor mij van het afstellen op de uitlaat, want heb deze site nog niet helemaal onder de knie, die foto van de carter komt morgen

gr.
 
beter koop je dan een originele filter terug :)
dat is een stuk makkelijker afstellen dadelijk, zon 'power'filter is erg moeilijk af te stellen op een originele scooter. Daarnaast loop je ook onnodig veel kans om vuil in je blok te krijgen waardoor het sneller slijt en/of kapot loopt..

Je stelt de uitlaat niet af, je stelt je scooter in zn geheel af.
Begin eerst met de carburateur af te stellen, daarna pas de overbrenging.
Via de zoek/search functie kun je van alles hierover opzoeken
 
Back
Top