Aprilia sportcity one 50cc 4t2v 2009

Apriliapapa

New Member
Goedemiddag,

Na 10 jaren inde schuur gezeten te hebben heb ik mij aprilia sportcity one 504t2v weer wakker gekregen.

Wil het nodige doen om het volledig te ontgrenzen.

Wat ik tot nu toe heb geconstateerd ik heb een doorgezaagd cdi heb en geen vario ring.
Rijdt 55 op de teller.

Heb het idee dat er meer uit valt te halen.
Wat raden jullie aan?

Mvg Onur
 
Advertisement - register to remove this

Hoi Onur,
leuk project!
ìk zou beginnen met gewoon vers/goed onderhoud? kleppen stellen, verse olie/filter, bougietje, luchtfilter, v-snaar (dáár won ik op mijn begrensde kymco gewoon 4 km/u mee!)
vario/rollen schoonmaken en gelijk afstellen op je nieuwe snaar.
 
Op de Sportcity kan je een heel pretpakket zetten. 80cc, snelle nokkenas, snelle cdi en een Malossi Multivar.

Dan rijdt hij wel lekker. Origineel vond ik hem heel traag.
 
Dan gaan we voor een pretpakket. Kan de blok compleet onderhouden worden tegelijker tijd.

Voor de cilinder: Dr80cc of mezoly 72cc? Welke te pakken, is de helft van de prijs..

Nokkenas Naraku of malossi?
Groot verschil tussen beiden?
Prijs verschil is x3.

Vario Malossi multivar.

Welk v riem te nemen voor beste resultaat?
Ik las dat orginele snaar het beste zou zijn?

Mvg Onur
 
Als je er lang mee wil doen zou ik voor die DR gaan. Al heb ik ook goede ervaringen met goedkope cilinders voor gy6. Qua nokkenas is de Naraku prima en een Dayco riem ook.
 
Back
Top