Hmmm ff een kleine correctie over die koppelingsplaten.. jullie hadden idd gelijk.
Ik heb het gewoon ff na gevraagd bij mijn dealer en het waren geen malossi koppelingsplaten maar metra kit. En ze doen ut goed.
Die dpr uitlaat > dutch power racing ??? wat wil je daar voor hebben. Super brute rs trouwens
ik kan je de yasuni aanraden is een erg lekkere uitlaat heeft een zeer bruikbare powerband levert lekker vermogen en zit beste sound in
de gianelli is opzich ook een erg lekkere uitlaat om mee te rijden maar da yasuni levert ietsjes meer top terwijl de gianelli beetje harder optrekt zelf twijfel ik bij de jolly moto voor rs of het wel degelijk zo een goede uitlaat is als ze zeggen zelf heb ik al een ander uitlaatje op het oog
Originally posted by rssssss Hmmm ff een kleine correctie over die koppelingsplaten.. jullie hadden idd gelijk.
Ik heb het gewoon ff na gevraagd bij mijn dealer en het waren geen malossi koppelingsplaten maar metra kit. En ze doen ut goed.
Die dpr uitlaat > dutch power racing ??? wat wil je daar voor hebben. Super brute rs trouwens