Aprilia RS50 uitlaat vraagje

Roger.B

-{Zenith Sport member}-
Me broer kan misschien voor een leuk prijsje aan een yasuni/bidalot uitlaat komen voor een rs maar deze komt van een Rs2000 en me broer heeft er 1 uit 1997 dus weet iemand of dat gewoon past en zo nee wat moet er worden aangepast?

greetz
 
Advertisement - register to remove this

Als het goed is niet...aangezien voor het oude model andere uitlaten worden gemaakt dan voor het nieuwe model....ik zal het ff onderzoeken..


En wat is een leuk prijsje?
 
ik denk dat het wel gaat passen maar je zal ophangpunten moet bij werken ik rij immers met een rs50 uitlaat onder me motorhispania
ze maken voor een oud model geloof ik een andere uitlaat vanwege achterbrug verschil
bij die mono kan ie zonder kronkel naar achter bij een nieuw model moet er een kronkel in
 
Originally posted by MHRamey
Als het goed is niet...aangezien voor het oude model andere uitlaten worden gemaakt dan voor het nieuwe model....ik zal het ff onderzoeken..


En wat is een leuk prijsje?

iets van 200 euro voor malossi 70 cc ,21 mm dell orto en die uitlaat
 
bedankt voor de reactie's maar de LUL waar hij die zooi van zou kopen liet net weten alles verkocht te hebben...:(

maar dan is mijn vraag alsnog(gewoon intresse) welke aanpassingen er precies gedaan zouden moeten worden om het te laten passen?
 
De cilinder aansluiting is iig hetzelfde en de demperophanging zal iets verschillen, maar dat moet geen probleem opleveren. Verder is het alleen de ophanging aan het frame (dat is 1 inbusbout bij het nieuwe model, ik weet niet hou dat zit bij het oude model).
 
De cilinder aansluiting is iig hetzelfde en de demperophanging zal iets verschillen, maar dat moet geen probleem opleveren. Verder is het alleen de ophanging aan het frame (dat is 1 inbusbout bij het nieuwe model, ik weet niet hou dat zit bij het oude model).

Volgens mij zit het expansiegedeelte bij het oude model verder naar achteren.

1e Is nieuw model uitlaat, 2e oud model.

10131.jpg


10129.jpg
 
Daar zit duidelijk verschil in. Maar nu heb ik ook een vraagje. ZIt er ook verschil in uitlaten tussen een model 94 en model 97. Want ik kan voor een zacht prijsje een opknap RS kopen uit 94.
 
Ik denk het niet, een '95'er is hetzelfde als een 97'er, die hebben dezelfde koplamp. De 94'er heeft volgens mij een vierkante koplamp, maar is voor de rest hetzelfde als de 97'er.

Dus ik denk dat je er vanuit mag gaan dat dat past.
 
Back
Top