Aprilia ditech

Hans1010

Well-Known Member
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum, ik heb een aprilia ditech gekocht waarvan de motor is gereviseerd . Nu kon degene waarvan ik hem gekocht heb de scooter niet weer aan de praat krijgen , ik heb een nieuwe bougie + kabel er aan gezet hij vonkt volgens mij goed en de injecteur nevelt ook goed maar lekt ook af en toe een druppel , als ik hem start wil hij aanslaan maar komt er net niet door,als ik vol gas probeer te starten wordt het alleen maar minder met het aanslaan lijkt het of hij verzuipt........iemand raad ??
B.V.D.

Gr:Hans.
 
Advertisement - register to remove this

hij heeft geen kickstarter zeker? haal je carterkap er eens af en draai aan je vario een paar meer met de bougie eruit en contakt af (zeker niet met contakt op doen!!! de vario is btw de linker de koppeling je rechter poullie aangezien je hier net nieuw bent ;))

als hij dan benzine naar buiten spuwt dan was hij gewoon verzopen.

als je dat hebt gedaan monteer je de bougie terug dop erop en probeer hem nog een keer te starten
 
Oke bedankt voor de tip , moet het morgen even proberen heb er vandaag geen tijd voor gehad.
Ben inderdaad een beetje een leek op dit gebied ,maar ga er morgen mee verder ,

I.I.G. bedankt.

Laat het nog wel weten.

Gr:Hans.
 
Heb vandaag van alles geprobeerd , ben er al wel achter dat de motor niet verzuipt maar juist geen brandstof krijgt ! heb de injector er los aan gehangen en starten zonder gas te geven dan nevelt/druppeld hij brandstof geef ik vervolgens vol gas komt er geen brandstof meer uit.
De brandstofpomp werkt volgens mij perfect en ook de slang van de compressor geeft lucht ( wel minimaal ).
zou het de injector kunnen zijn ?
Kan er op marktplaats een kopen maar als het de injector niet is is dit ook weer verspeeld geld .

Ik lees het wel.
 
van injectoren heb ik geen kaas gegeten :) wat je wel kan doen is een keer al de slangen en keer met een compressor uitblazen misschien zitten die gewoon verstopt.
 
Bij geen nevel moet je het volgende controleren:
Fout codes?
O-ringen nog goed op je injector?
Air slang geen valse lucht?
Benzine pomp piept niet? benzine slang niet verstopt?
of je tank is leeg:p
 
Back
Top