Heb de touch binnen, mooi ding :W
Word alleen gek van het maken van covers enz.
Als ik een dubbel cd heb, dan krijg ik 2 covers in coverart. Maar ik wil beide cd's onder 1 cover.
Nu heb ik dat voor elkaar, maar nu gaan de nummers door elkaar. Ik heb alle nummers 101 - nummer.mp3 (cd1) en 201 - nummer.mp3 (cd2) genoemd, maar hij blijft ze door elkaar zetten op de ipod. wat doe ik fout jongens?
Vraagje..
Is er iemand die muziek op zijn imac / apple download ?
Zo Ja.. welke programma('s) gebruiken jullie ?
Ook ben ik even opzoek naar een (Gratis) Virusscan voor me apple imac, iemand ook een advies ?
Er zijn geen virussen beschikbaar voor een Mac, dus bespaar je de moeite en schijfruimte.
Er zijn geen virussen beschikbaar voor een Mac, dus bespaar je de moeite en schijfruimte.
Hoe weetje zo zeker dat het een virus was? Meer info?
In principe heeft een Mac programma niet zomaar toegang tot je hele systeem. Er wordt dan om je wachtwoord gevraagd, en heb je zelf de controle of je en programma toe zou laten.
Heel simpel, macs worden over het algemeen niet gebruikt voor home-use. Vaak alleen in de grafische wereld, dusja wat zou iemand eraan hebben om er een virus te maken?
Ze zijn er weldegelijk maar stukken minder als voor windows systemen.
Er is trouwens een nieuwe plugin voor hotmail (voor de geïnteresseerden) http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18189
Ik ben student he :+ Ik zo echt even geen 1800 euro ophoesten.
Ik doe geen grafische opleiding oid, hoog uit een keer een website of logo.
Het formaat spreekt me aan, game nooit, en ga ws bedrijfskunde doen @ uni.
Ik gok dat dat veel typewerk wordt.
Met studenten korting komt hij neer op 1100 euro ongeveer, lijkt me acceptabel.