Apple Talk

Status
Not open for further replies.
ik zie dat alle icoontjes verwisseld zijn? want ik deed een lachsmiley naar daniel toe, maar opeens krijg ik een loser tekentje? (hij was dus niet bedoelt daniel :*)

Ik werk op me stage ook met een apple.

g5 2 x 2,5 ghz met 1,5 gb intern geheugen. Aangesloten op een eizo 21" colormatch en een 17" dell. Op operating system os X 10.4 en het cs2 pakket van Adobe.

Werkt echt super...had in het begin beetje issues met de "mighty" mouse maar het is ff wennen maar dan werkt het wel lekker! Heb voor onderwer naar me stage een ipod nano 4 gb werkt ook lekker. Alleen vind ik het wel jammer dat je ipod itunes gebonden is...

dieselmaniac said:
ik zie dat alle icoontjes verwisseld zijn? want ik deed een lachsmiley naar daniel toe, maar opeens krijg ik een loser tekentje? (hij was dus niet bedoelt daniel :*)
Ik zag zostraks gewoon het lach smilie hoor ;)
Dus NP:*

Sorry, ik heb het hele topic niet doorgelezen en het is dus wellicht al gepost maar ik ben op zoek naar een site waar ik speakers voor mn iPod kan bestellen. Net zoals dat JBL sounddock dus of zo.

Bert said:
Alleen vind ik het wel jammer dat je ipod itunes gebonden is...

Ik gebruik Winamp met de ML_IPOD-plugin, werkt veel handiger (vind ik) en je kunt er ook liedjes vanaf de iPod naar de computer mee verzenden.

www.winamp.nl

Status
Not open for further replies.
Back