This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
BaasB said:
Geen idee, net gehaald. op de een of andere manier is 538 hier slecht te ontvangen, andere zenders bloedzuiver.
En ruis door je muziek, welke fm ding had je dan gekocht? Ding van mij werkt perfect! (Beter als op de mini)

welk ding heb jij dan voor in de auto??

Volgens mij heeft ie zo`n roadtrip er in..

Dis trouwens ook wel vet 8)

HARMAN/KARDON Drive + Play voor iPod autokit

Gebruik uw iPod in uw auto, compleet met display, controller en stuureenheid

Los heb ik het aangeschaft voor 87 euro, maar dan zit er dus geen netadapter bij. Gewoon @ applecentre in apeldoorn. Ik moest mezelf al dwingen om die remote er bij te kopen x| Dus ik weigerde 100e neer te leggen voor een speeltje. Maar ik ben er wel blij mee zo

BaasB said:
Te schel bedoel je

Kiddin, maar dat wint het nooit van een echte versterker:W
Kom eens langs, kun je het zelf luisteren
Maar je hebt gelijk.. Daarom wil ik zelf dus dat ene setje (zie post hierboven).

Vet 8)

Die set is nog mooi ook
Weet alleen nou niet wat slimmer is, zo'n AV set of die JBL van jou
Aangezien mijn stereo het de laatste tijd ook begint te begeven, zal dat ook niet zo lang duren voordat die vervangen moet worden ;(

Voordeel van die JBL is dat je hem over mee na toe kan nemen, op vakantie bijv. en dus niet af hankelijk bent van een stereo.

En hij gaat nog best hard ook voor zo`n klein ding, had ik niet verwacht..

Hoe zit het met opladen in zo'n ding?
Heb je dan een adaptor nodig? Want ik kan
mijn iPod alleen opladen via USB.

Je krijgt er gewoon een oplader bij (niet die van je iPod, maar zo`n zwarte), en er zit ook een aansluiting voor een iPod kabel in.

Je krijgt er ook meedere adapters bij, zodat elke type iPod er inpast.

Status
Not open for further replies.