Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Oke :)

Ik zag ook dat Parallels erg goed schijnt te werken, zit je toch al wat meer in de Mac OSX omgeving (daarvoor koop je ook een Mac) en schijnt sneller te zijn dan Bootcamp.
 
Ik heb een paar maanden met parallels gewerkt, werkt prima hoor!

Wel even goed op internet kijken voordat je een mac update installeerd want soms kan het dan weer gevolgen hebben voor je windows.
 
Mn pa heeft net een itouch in vs gekocht, iphone uitverkocht. Erg gaaf ding met de browser/wifi/mail enz enz. broer had al een iphone uit vs gehaald, precies t zelfde maar dan niet mee te bellen en die volume knopjes/speaker? enz. heel de familie aan de ipods :p
 
Oke :)

Ik zag ook dat Parallels erg goed schijnt te werken, zit je toch al wat meer in de Mac OSX omgeving (daarvoor koop je ook een Mac) en schijnt sneller te zijn dan Bootcamp.

Beter VMware gebruiken. Coherende mode werkt daar een stukje beter in. Een virtualizer als parallels of VMware met een native geladen OS (bootcamp) vergelijken gaat natuurlijk nergens over. Een native OS draait per definitie sneller dan een sandboxed Os.
 
True :)
VMware / Parallels is in die zin sneller, omdat je niet fysiek opnieuw hoeft te booten.
 
lig nou in bed en post met de iPod maar her beeldscherm verdraaid dan eel eens ongewenst. Maja blijft een vet ding!
gr
 
haha ja, ook als je een staande foto hebt of ik weet ff niet meer wat het was, in ieder geval als je die dan goed wilde bekijken moest je de foto draaien, maar dan draait heel de afbeelding weer mee zodat je hem niet goed kan bekijken
 
Ja als je er zelf ook een heb of had snap je misschien beter wat ik bedoel :)
Ik heb sinds kort een MacBook Pro gekocht, en moet zeggen dat die stuk toffer is dan mn normale MacBook! Design, vooral toetsen vind ik fijner. Ook het geluid is wel beter.
 
Vandaag op de nieuwe zwart/zilvere imac's gezeten.
Maar ik had daar een vraag over.

Zelf heb ik de imac (laatste versie) en als ik foto's wil kijken moet ik ze 1 voor 1 aanklikken. Die nieuwe imacs hebben z'n scherm als op de itouch / iphone. Maar zijn deze ook te downloaden voor mijn imac? Ken niks op de apple site vinden en het is toch wel handg...

timemachine_hero20071016.png


hier zie je het een beetje..
 
Last edited:
Ik snap het probleem niet echt :X

En volgens mij is hetgeen wat jij bedoelt gewoon software matig op te lossen, door over te stappen naar leopard, 10.5.

Ik heb zelf een beetje issue's met mijn mighty mouse, vaak dat mijn rechtermuisknop niet als secundaire knop werkt. Volop irritant, en ja ik heb mijn vingers los van de linker primaire muis knop. Moet ik weer contact opnemen, laatst ook al met mijn batterij...irritant...:(
 
Ik bedoel dus, bij de nieuwste imac kan je door je foto's heen bladeren zoals op een ipod / iphone.

Maar bij mijn imac kan dat niet, daar moet ik ze stuk voor stuk aanklikken om in het groot te bekijken.. Maar dan zou ik leopard (120euro ofzo) moeten kopen ?
 
klopt
of iemand vinden die een CD heeft van Leopard
de functie die jij wilt heet coverflow
 
Bij de Mighty Mouse moet je gewoon goed je vingers op de hoeken van de knop hebben, is gewoon een kwestie van aanleren vind ik :)
 
Bij de Mighty Mouse moet je gewoon goed je vingers op de hoeken van de knop hebben, is gewoon een kwestie van aanleren vind ik :)

Ik heb 10 maanden stage gelopen en met een mighty mouse gewerkt, en nooit problemen mee gehad. Nu met mijn eigen mighty mouse wel, ik moet helemaal uiterst rechts halverwege de muis drukken wil de muis ook echt secundair klikken, en dan werkt het nog niet altijd even goed...
 
Ik bedoel dus, bij de nieuwste imac kan je door je foto's heen bladeren zoals op een ipod / iphone.

Maar bij mijn imac kan dat niet, daar moet ik ze stuk voor stuk aanklikken om in het groot te bekijken.. Maar dan zou ik leopard (120euro ofzo) moeten kopen ?

Of met wat vrienden een multi pakket kopen oid en dan kost het 40 euro, en heb je 5 "licenties" om te installeren.
 
Net 4 gig ram besteld voor me MBP :)

75 euro voor kingston, niet duur? :p In vergelijking met wat je er voor bij apple betaald :p
 
75 voor 2GB neem ik aan dan?
In vergelijking niet duur nee, terwijl het toch hetzelfde soort geheugen is..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top