Mijn batterij van me macbook is dood, ik krijg het "X" symbool. Mijn batterij zit er gewoon in maar laad niet meer op. Ook het "controle lampje" op de achterkant werkt niet meer, al alle reset mogelijkheden geprobeerd maar het probleem blijft...
Nou is mijn vraag, moet je naar de apple store waar je je laptop gekocht hebt om aanspraak te maken op je garantie of uberhaupt een nieuwe batterij, of is dit gewoon winkelgebonden? En is een aankoopsbon verplicht, of is er een kans dat ik gewoon "geholpen" wordt?
Ik heb laatst een film gedownload, maar de film deed het niet. Verwijderd, maar ik krijg hem niet uit me prullenmand echt heel irritant. Maar ik heb geen één programma aan staan en toch blijft die zeggen dat die in gebruik is.
Het is een klein probleem maar ik irriteer me er aan.
@ Bert: Mooie aanschaf :W
Nieuwe batterij gekregen, geen garantie meer, maar het is een bekend probleem dus daarom kreeg ik een nieuwe, kostenloos welteverstaan.
Ook meteen maar een mighty mouse, toetsenbord van imac, en een laptop standaard geregeld, moet zeggen werkt erg fijn!
/edit,
Plaatjes:
Afgezien dat de muis fijn werkt is dat balletje nog niet goed door ontwikkeld. Dat weigert zo nu en dan namelijk. Ik heb hier de bluetooth.