This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Misschien een hele stomme vraag.. maar zou je Leoperd op een pc kunnen installen? of is je hardware dan niet compatible?

Ff quoten..

wat zijn de problemen die ik eventueel tegen kan komen enz.. heeft iemand daar wat info over.. mag ook via PM/MSN..

Zit er over te denken om ff te kijken of me pc leoperd trekt..

Draai ook xp met bootcamp voor dingen die alleen op windows kunnen... maar ben altijd blij als ik terug ben in leopard... werkt imo 100x lekkerder dan windows

Ja daarom wil ik het ook, zodat ik ook programma's zoals 3d studio max kan gebruiken op me imac. Omdat me PC het niet zo leuk vind als ik het daar op gebruik

Ff quoten..

wat zijn de problemen die ik eventueel tegen kan komen enz.. heeft iemand daar wat info over.. mag ook via PM/MSN..

Zit er over te denken om ff te kijken of me pc leoperd trekt..

De problemen zijn de drivers. Ik heb tiger 10.4 dus helemaal werkend op mijn pc gekregen. Maar hiervoor heb je ook een soort van gehackte versie van nodig. Je kan niet de gewone installatie cd gebruiken die je ook in je mac duwt.

Vorige week kregen we trouwens @ stage een paar mac books. Alleen beviel het bijna niemand hier Ik vind het opzich wel tof maar voor zakelijke doeleindes vind ik het maar niks :X

Heeft iemand ervaring met deze kabel:
http://www.bestbuygadgets.nl/ipod-av-cable-p-196.html

Heb hem gekocht en aangesloten op me tv icm met me Ipod Classic, maar op me tv boven hoor ik wel geluid maar krijg ik alleen soort van ruis, gewoon grijze strepen door het beeld, en op de tv beneden komt er helemaal niks qua geluid of beeld uit. Heb ik de verkeerde gekocht ofniet? Er staat wel op het doosje dat hij voor Ipod Video is, maar zit er echt zoveel verschil in?

Op de website staat:
Deze kabel is speciaal gemaakt voor de iPod met kleurenvenster en de laatste generatie iPod Video. Andere AV-kabels zijn niet geschikt voor deze iPods.
Dus het lijkt me ook visa versa.
Op de webshop van Apple staat precies dezelfde kabel, en daar staat bij dat hij alleen geschikt is voor iPod Video en niet de Classic. Zie volgende afbeelding:

Voor de Classic heb je volgens de Apple Store deze kabel nodig:

Even een kort vraagje, om Time Machine te configureren maakt het toch niet uit wat voor externe harde schijf je aansluit?

En wat voor firewall oid. zit er op Mac?

Harde schijf kan volgens mij FW en USB zijn. Met een hack is een NAS ook mogelijk volgens mij. Kijk anders even op de apple suppor site. FW geen idee.

@ Erik:

Systeemvoorkeuren -> Persoonlijk -> Beveiliging -> Firewall.
Daar moet je het zoeken.

En Time Machine schijf hoeft niet uit te maken.

Haha ja dat geloof ik, hoeveel heb je er al kwijt dan?
Wat is trouwens het verschil in grootte/gewicht tussen de iPod Touch & iPhone?

heb er zelf 2 ( 1 van me meisje en 1 van mij )
andere zijn van mensen de hem willen laten unlocken $$$
eind deze maand heb ik een paar 16GB voor de handel

Werk nu tijdens afstuderen op een mac, even wennen maar damn wat is dat allemaal gelikt zeg :W
Nu nog op zoek naar Iphone, abbonement loopt af dus

Status
Not open for further replies.