This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Wie heeft er ervaring met een macbook? Ik overweeg er een aan te schaffen.

Ik heb een macbook. Snel en gebruiksvriendelijk is alleen niet geschikt voor te gamen. Puur omdat het aanbod in games veel te klein is.
Als je bijkomende vragen hebt zal ik er zeker op antwoorden

Ik werk er ook mee, Heerlijk ding! Ookal baal ik ervan dat ik "maar" 1 gig RAM erin heb, toch nog maar ff upgraden aangezien ik zeer zware software gebruik.
Inderdaad zeer snel
Gebruiksvriendelijk
Super beeldkwaliteit
Lekker licht!
Accu gaat lang mee!

De relatief hoge aanschafprijs is het me meer dan waard, laat ik het zo zeggen!

Naja mocht je vragen of specifieke ervaringen willen weten: ask it!

Ah mooi onderwerp jongens!

Ik ben momenteel weer stage aan het lopen, en zit er ook over te denken een macbook aan te schaffen. En dan de 2 ghz met 1 gb geheugen en 80 gb hard disk.

Als ik het goed heb zit hier de nieuwe chip in? Is het dan mogelijk dat je switcht tussen windows en os tiger? Ik ga namelijk bezig met een project genaamd MyDocs2.0 en dan is een dual os wel aardig aangezien ik zowel opmaak moet doen als codering.

Mensen die hier meer over kunnen vertellen?

Ah oke dat is een handige site. thnx :W

Iemand ervaring met het draaien van windows en os tiger op 1 computer?
Als het goed is krijg ik op mijn stage morgen/volgende week een powermac met beide os erop maar wil graag weten hoe dit gaat op een macbook.

ga ws vanmiddag een macbook halen, vind ze echt super gister met zo'n dude@ store ff wat dingne doorgenomen maar het werkt erg prettig ben ik van overtuigd

nou heb een macbook :W echt een super ding. paar kleine vraagjes: heeft dit ding geen rechtermuisknop? en geen scrollding op het touchpad? en hoe sluit je programmas echt af? want in het dock blijven er pijltjes bij staan.

echt afsluiten Pomme+Q

voor touchpad..
-Bij systeemvoorkeuren Toetsenbord en muis nemen.
-dan tab van stuurvlak en dan kun je vanalles aanvinken
*gebruik 2 vingers om te scrollen
*tik met 2 vingers op stuurvlak voor secundaire klik

Zo staat het bij mij

Last edited:
van achter de tv, ook bert op zijn nieuwe macbook. 2gb werkgeheugen en 2ghz processor.

Wist al dat mac lekker werkt maar kan het nu overal doen!

zal binnenkort ff wat foto's schieten van het apperaat.

Ik heb even gekeken voor je Joost.

Je gaat in je finder met de apple + k knop naar een verbind menu. Dan druk je op blader, als het goed is kan je hier gewoon je netwerk bekijken en de gedeelde mappen van je windows netwerk bekijken.

Hoop dat je er wat mee kan.

thanx, ga het nu ff proberen

nog een vraagje: hoe kan je programmas verwijderen? ik krijg ze wel uit het dock, maar volgens mij staat het programma er dan nog op of niet? ik heb ook maar 38gb vrij fzo, terwijl mn schijf 60 zou moeten zijn :?

Je zou rechtsboven in je scherm naar 'Spotlight' kunnen gaan.
Als je daar het desbetreffende prog intypt, vindt je alle bestanden en kun je deze verwijderen.

Zo doe ik het tenminste.

Status
Not open for further replies.