Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Ik wil een mp3speler gaan kopen.
Is het niet vervelend dat je bij een shuffle geen schermpje hebt waarop je kunt zien welk nummer hij af speeld.
Als ik 1gb aan muziek heb wil ik daar wel fatsoenlijk door kunnen bladeren

Ik wil een mp3speler gaan kopen.
Is het niet vervelend dat je bij een shuffle geen schermpje hebt waarop je kunt zien welk nummer hij af speeld.
Als ik 1gb aan muziek heb wil ik daar wel fatsoenlijk door kunnen bladeren

Ik geloof dat je er een playlist op kan/moet zetten

Nou, vandaag nano gescoord..

leuk en aardig, maar iTunes is echt een gigantisch mega klote kut programma!

en std oordopjes zijn zoals we gewend zijn ook niet bepaald denderend, maar daar heb ik al geruime tijd vervangers voor 8)

leuk en aardig, maar iTunes is echt een gigantisch mega klote kut programma!

Beetje open staan voor verandering :* iTunes werkt dus prima als je eraan gewend bent. Nooit problemen mee gehad.

Edit; Zolang je alle automatische meuk maar uitzet, als ie gaat synchroniseren enzo als je net je bibliotheek hebt leeggemaakt oid zit je weer met een lege iPod, dat zuigt wel :p Alles handmatig doen dus!

please turn off all cell phones and other devices

Macexpo is begonnen, kijken wat er gaat worden voorgesteld...
iPhone
iTV
...

Iemand die mij hier kan uitleggen wat nu het verschil is tussen de IpodVideo en de nieuwe Ipod behalve de opslagcap en prijs :p ...

De Video is namelijk leverbaar in 60Gb en de Nieuwe Ipod alleen in 30 en 80 ...

Nieuwe ipod heeft gewoon een beter, helderder. de prijs van de video (60GB) ligt tussen de prijs van de 30 en 80..

iPhone komt eind dit jaar

4Gb €499
8Gb €599

vraagje, hoor altijd van jaa als je contact opneemt met apple voor oordopjes kan je gratis nieuwe krijgen! In hoeverre is dit waar. Vind 30/40e voor nieuwe wel behoorlijk prijzig:S

vraagje, hoor altijd van jaa als je contact opneemt met apple voor oordopjes kan je gratis nieuwe krijgen! In hoeverre is dit waar. Vind 30/40e voor nieuwe wel behoorlijk prijzig:S

Vroeger kreeg je gewoon nieuwe als je contact opnam. Nu moet je voor zover ik heb gehoord de oude terug sturen. Anders krijg je een rekening op de mat.

1 van de dopjes ruist bij mij. Moet ik dan eerst contact met ze opnemen en dan sturen ofzo?:P

Heb nog gewoon de mini maar die doet laatste tijd vreemd. Heb em van me zus omdat die nieuwe had gekocht. Zij heeft hem toen laten maken en toen deed die het weer. Nu had ik vorige week ookal dat wanneer ik hem aansloot op me pc hij niets deed. Ging niet aan niets. Via stekker deed ie ook niets. Volgende dag deed ie het weer. Sinds eergister is die er weer mee gestopt?! Geen beeld en laad neit op:S Iemand enig idee??

1 van de dopjes ruist bij mij. Moet ik dan eerst contact met ze opnemen en dan sturen ofzo?:P

opsturen kan, maar ze willen je creditcard gegevens dan hebben, want als je ze niet terug stuurt schijven ze 17 euro af.

maar ik was met mij dopjes naar een willekeurig apple center geweest met de bon, heb ze omgeruild voor nieuwe, ik moest alleen 10 euro betalen omdat de ipod niet daar gekocht is, zodat hun die dopjes terug naa apple konden sturen.

maar ja voor 10 euro nieuwe oordopjes :P

Ik heb een klein vraagje, ik heb een Apple toetsenbord op een Windows XP pc. Hoe kan ik printscreen doen op dat ding? :D want dat heb lk na 3 maanden nogsteeds niet gevonden..

Apple + Shift + 3
Apple Shift + 4 (cursor to select area for screen-shot)
Apple + caps lock + Control + shift 4 (shot of selected window)

Status
Not open for further replies.
Back