This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Ik heb nu een paar weken een ipod video, maar de accu tijd is zwaar kut Als de accu volgeladen is haalt die nog niet eens 10 uur ofzo. Binnenkort maar eens mee terug gaan. Hebben meerdere mensen hier al problemen mee gehad trouwens?

Mooi ding Gijs!

Ik heb nu een paar weken een ipod video, maar de accu tijd is zwaar kut Als de accu volgeladen is haalt die nog niet eens 10 uur ofzo. Binnenkort maar eens mee terug gaan. Hebben meerdere mensen hier al problemen mee gehad trouwens?

Search the internet. Je zal vast niet de enige zijn die troubles heeft met een iPod.

Das gewoon normaal hoor, als je video kijkt, kan je 2 tot 2,5 uur kijken, muziek 12 uur ofzo, langer heb ik nog niet voor mekaar gekregen (heb hem nu bijna een jaar)

Mijn macbook is nog steeds niet verzonden, maar vandaag is er een nieuwe uitgekomen.

Dat wordt dus morgen even de klantenservice bellen hoe het nou met mijn levering zit en of ik de mijne kan upgraden! (nieuwe heeft standaard 80 gig hd en 1 gb ram). voor meerprijs van 55e (tov huidige bestelling) zou ik 2 gig ram kunnen hebben..

Iemand ervaring met de Apple klantenservice en of ze hier moeilijk over doen??

(verder heb ik ook nog de optie om na verzending mn macbook te retourneren, geld terug krijgen en die nieuwe bestellen maar dan gaat er zo wéér 3 weken overheen..)

Gewoon even bellen, denk dat ze daar niet zo`n probleem van maken.
Gelukkig voor je dat ie net uit is gekomen, en niet een week later. Dan zul je pas gebaalt hebben..

ik baal nu al ik wil gewoon die update!!
Vorig jaar hadden ze het bij de Imac van een vriendin wel netjes opgelost door zelf te bellen of ze de update wou of de oude.. (Y) dus zal wel goedkomen

Als de prijs hezelfde is krijg je waarschijnlijk de nieuwste versie. Maar ik zou sowieso even bellen met apple.

Apple is daar vaak erg netjes in.

Dit is trouwens de update waarop ik heb gewacht (C2D). Ik ga hem bestellen.

Als de prijs hezelfde is krijg je waarschijnlijk de nieuwste versie. Maar ik zou sowieso even bellen met apple.

Apple is daar vaak erg netjes in.

Dit is trouwens de update waarop ik heb gewacht (C2D). Ik ga hem bestellen.

Sjah ik hoorde pas van de update toen ik hem besteld had, hij is zo'n 150 euro goedkoper.. dusja... en mochten ze moeilijk doen, gaat ie keihard retour

Ik heb sinds een tijd een ipod mini. Nou moest ik itunes op mijn competer opnieuw installeren. Hij deed het niet omdat er een deel van een nieuwere versie opstond ofzo.

Geen ramp, dan zet ik intunes op mij laptop. Hij doet het, maar ik kan er geen nummer vanaf halen of bijzetten. Ook zie je mijn mappen niet meer. Opladen en liedjes luisteren kan k wel.

Weet iemand hoe dit komt? Of heeft iemand er een oplossing voor?

groete!

Sjah ik hoorde pas van de update toen ik hem besteld had, hij is zo'n 150 euro goedkoper.. dusja... en mochten ze moeilijk doen, gaat ie keihard retour

Vandaag gebeld, ze waren sowieso van plan om de update op te sturen, erg netjes dus, en ik krijg wat ik teveel betaald heb retour!

heb gister ook die nieuwe ipod shuffle gekocht, leuk dingetje hoor.

maar is het nu echt zo dat je dat gare itunes programma moet gebruiken? Ik had gewoon wat .mp3 files erop gesleept, maar dat speelt ie dus mooi niet af

Status
Not open for further replies.