This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Apple Talk

Status
Not open for further replies.
vandaag weer even wat extra films op mijn ipod zetten heb er al aardig wat opstaan:

saw1, saw2, the fast and the furious, 2fast2furious, freddy got fingered, shawshank the redemption, jackass the movie, jackass2, go to hell, unbreakeble,

Dus aardig wat kijk plezier (staan btw ook nog eens 2000 nummers op)

iemand ervaring met de spelletjes die je nu kunt kopen in apple store voor op je ipod?

Spelletjes? Nog niet gezien

Zijn er ook vervangende programma's voor iTunes ( voor een Windows machine ) en geen WinAmp ofzo..

Hoe groot is je verzameling ondertussen
Valt mee ..
2x mini, 1x photo en dan de Video. En dan straks 1x of 2x de Nano..

En inderdaad, ik las ook iets over spelletjes.
Maar is dat niet alleen voor de vernieuwde Video (80gb?).

Edit// Zal v/d wel even foto maken 8P

Gister mn Ipod van woede bijna kapot gegooid. Heb je zo'n beschermhoesje eromheen zitten (siliconen ding), nog nooit gevallen ofzo en ineens is dat ding helemaal van slag. Ging die een nummer afspelen en dan na 2 sec spelen weer naar het begin, werd er helemaal para van.

Aan/uitzetten hielp ook niet meer, alleen radio optie deed nog normaal. Paar keer mee op mn handpalm geslagen en toen deed hij het ineens weer.

Een Imac werkt het niet hetzelfde als een MacBook. Bij MacBook valt het geheugen onder user replacable parts wat inhoud dat de garantie niet vervalt. Bij een Imac zou ik even de handleiding doornemen.

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/100_2779.jpg[/ir]
nooit verwacht dat ik een ipod zou kopen :#

Status
Not open for further replies.