[5th] Douwe Lets Hiv... 17 October 2007 #141 zondag mac houten 1300, waar zit dat ding ? zag m vanaf de snelweg niet zitten
Stephan. Senior User 17 October 2007 #143 Erik said: Als Stephan komt ga ik op de Vespa :+ Click to expand... Zet je Vespa maar klaar. Wanneer is het eigenlijk? Ik weet nu waar, en hoe laat, maar wanneer nog niet.
Erik said: Als Stephan komt ga ik op de Vespa :+ Click to expand... Zet je Vespa maar klaar. Wanneer is het eigenlijk? Ik weet nu waar, en hoe laat, maar wanneer nog niet.
[5th] Douwe Lets Hiv... 17 October 2007 #148 en jij ook. maar waar zit dat ding kon die mooie gele m niet zien in het donker
Erik Banned 17 October 2007 #149 Afrit Houten, dan richting Houten, zit na 200m ofzo, kan niet missen!
Stephan. Senior User 17 October 2007 #151 Afrit Nieuwegein industrieterrein bedoel je, of is dat dezelfde als Houten industrieterrein... Maar misschien moet ik wel hockeyen trouwens, of had ik nou vrij ivm vakantie? Pff mijn geheugen is ook een zeef.
Afrit Nieuwegein industrieterrein bedoel je, of is dat dezelfde als Houten industrieterrein... Maar misschien moet ik wel hockeyen trouwens, of had ik nou vrij ivm vakantie? Pff mijn geheugen is ook een zeef.
Erik Banned 18 October 2007 #159 Bjeff said: Aight, jammer voor me gf! Ben er zondag ook :W Click to expand... Ja sorry, doe haar maar de groeten
Bjeff said: Aight, jammer voor me gf! Ben er zondag ook :W Click to expand... Ja sorry, doe haar maar de groeten
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 18 October 2007 #160 5th Martijn '' Douwe '' Nick '' TomK + berre Erik Stephan. Bjeff