Andere vering

Bas

Administrator
Staff member
Hej,

even een vraagje over andere vering.

Ik wil misschien een ander setje vering halen (KW variant 2) maar ik vroeg me af hoe dat zit met comfort en levensduur? Ik rij z'n 20k per jaar, dus ben wel opzoek naar iets wat goed en comfortabel is. Zou z'n kw set dan intressant zijn?
 
Advertisement - register to remove this

als ik jou was en je budget laat het toe zou ik een setje halen welke in hoogte en hardheid verstelbaar is, en dan van een wat duurder merk,
bv Eibach/KW
ik denk dat KW zeker wel goed en comfortabel is, dus zeker wel interessant
 
Er staat toch dat ik een KW variant 2 wil halen? Dat is in hoogte verstelbaar en uitgaande demping verstelbaar en volledig RVS. Maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen mbt comfort :)
 
ja ik wist niet wat de variant 2 nou precies inhield..
maargoed, comfort word natuurlijk wel iets minder als je je auto echt laag zet, maar ik denk dat je dan voor jezelf moet beslissen hoe hoog en hoe hard/zacht je de vering in wilt stellen,
kwaliteit/levensduur is gewoon goed naar mijn weten, al zullen ze denk ik niet de rest van het leven van je auto mee gaan, verstelling wil ook wel eens vast gaan zitten enzo wat wel onhandig is..
maar comfort kan ik je verder niet écht wat over verstellen,
onder m'n mk3 zit een in hoogte verstelbare set van G&M en opzich is die wel fijn, alleen met 4 mensen in de auto wil die wel eens gaan aanlopen in de wielkasten wat onhandig is, op de snelweg is hij wat onrustiger waarschijnlijk doordat de veren wat stugger zijn dan originele veren...
 
Bij elk bedrijf verschillen de meningen, bij ieder bedrijf maken ze wel weer iets mee. En je weet als er ook maar 1 dingetje verkeerd gaat word het afgekraakt des ondanks het voor de verder rest perfect werkt bijv.

Maar als je zoveel per jaar rijd zou ik wel iets fatsoenlijks kopen en KW vering hoort toch echt bij 1 van de beteren!

Als je gewoon zoveel rijd moet je wel iets goed kopen want goedkoop is duurkoop (bijna altijd dan)
 
ik heb de variant 1, alleen hoogte, vind het een goed onderstel.., het is wel vrij stug., de meeste nemen variant 1 of 3..

over 3 hoor ik ook alleen goede verhalen.

levensduur is wel lang, kw levert alles in inox.
 
In belgië kost de V1 850 en de V2 1150.

Het comfort is gewoon goed, op voorwaarde dat je niet TE laag gaat. Een maat van mij heeft een V2, en die ligt plat op de grond, en dat is wel serieus hard. Serieuse kloppen als je op de autostrade rijdt! Kw Var 2 is wel een zeer goede ophanging, daar moet je geen seconde aan twijfelen. Dat is onderhand wel al genoeg getest en bewezen (test als in het dagelijkse verkeer door gewone mensen in gewonen auto's ;) )
 
Back
Top