Andere Velgen voor Speedy

Mizzle.

VW T2b '78 owner
Heyz,

Ik wil iets wat anders gaan doen dan normale speedfights hebben.
ik zou graag runner/sr/aerox velgen eronder willen zetten en een gewone (vivacity) voorvork, omdat dit beter veert en het ziet er beter uit...
Maar wil wel 2 dezelfde velgen anders ziet het er niet uit..

Heeft iemand misschien foto's van andere velgen onder een speedy (dus MET peugeot blok) en eventueel andere info/foto's van adaptors??

Je zou me er enorm mee helpen...
:* Maik :*
 
Advertisement - register to remove this

Persoonlijk weet ik dat een vivacity voorvork niet beter veert als een speedfight vork, en de looks ja dat is smaak ;)

Kijk eens op scooterbase ik meen dat ik laatst een speedfight zag met een viva vork oid...
 
Ik vind um juist stabieler...
Maar ik wil geen 2 verschillende velgen.... Is ut al iemand gelukt om een apator ervoor te make?


Edit:/ Misschien andere voorpote erin zette (van aerox ofzo?)
 
stabieler is ie wel, maar veert absoluut niet beter ;)
Als je runner velgen al hebt liggen zal je zelf ook eens kunnen kijken in hoeverre het mogelijk is :!
 
ik heb viva voorvork, ik wou een aerox velgen op mijn speediets, aangezien ik zowat geen zin meer heb in scooters heb ik het niet afgemaakt, maar kijk eens bij heavey moto aerox die grijze die heeft een speedfight voorvork meet aerox achtervelg, dus mail hun eens en kwa voor velg, ik heb metingen gedaan en met aerox achtervelg op de mono arm zal heel wat werk worden niet aleen een adaptor maar er moet ook een stukje uit de vork anders schaaft je wiel aan , weet ik niet zeker meet of een aerox velg zou passen dat zul je zelf even uit moeten zoeken
hoop dat je hier wat aan hebt
 
Back
Top