Andere velgen op Yamaha Zest

Julez

Julezrulez
helloooo

kheb dus een Yamaha Zest project en ik wil er andere wheels onder zetten want die van mij zijn gewoon lelijk. Ik weet natuurlijk dat jullie dat niet zo een twee drie weten, maar misschien wat tips over hoe ik misschien andere velgen eronder kan krijgen (aerox, sr velgen bijvoorbeeld) misschien iets met andere voorvork ofzo? maar hoe zit dat dan met de achterkant?

kheb wat foto's van me voorwiel gemaakt, geen flauw idee of het helpt...

Je mag denken, wat een n00b! Want dat ben ik ook, ik heb geen verstand van scooters, welke onderdelen waar op passen enzovoort, daarom vraag ik het ook aan jullie:) want jullie zijn de profs9||6

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Greetz, Julez:+









Ps. er stond in de 'forum regels' topic:

Beginners Forum.
In BF kun je terecht met al je korte vragen als je net met scooters begint en nog niet zoveel van sleutelen weet.

maar die kon ik niet vinden, dus ik weet niet zeker of mijn topic hier goed geplaatst is, zo niet, laat maar ff weten dan verwijder ik em weer!

Greetz:*
 
Advertisement - register to remove this

achtervelg moet gewoon van minarelli met trommelrem zijn :)
van een malaguti, benelli, oud type aprilia sr bijvoorbeeld ;)
tenzij je 10inch hebt ofc :p dan kun je altijd velgen van een sonic oid nemen,,
voorvelg zul je zelf wat creatief moeten fabriceren :p
 
hmm, dus ik kan een achtervelg van een scooter met trommelrem minarelli gebeuren, en de voorvelg kan ik dan van een andere scooter halen, heb ik misschien wel andere velgen, maar het ziet er wel beter uit...

Kan ik anders ook de voorvork van de scooter waar ik de achter velg vandaan haal dan op me scooter zetten?
 
of kan ik misschien (hele radicale gedachtes) het hele motorblokgedeelte met achterwiel enzo van een earox op me scooter beunen?
zo ja, is het heel erg moeilijk/duur/tijdrovend?
 
agja je hoeft je niet te schamen ik zou het ook niet 1,2,3 weten, gewoon eens vrage bij de plaatselijke scooter winkel daar hebben ze vast op voorrraad.:p
 
Back
Top