American Chopper (Orange County Customs)

Folkert@MinaRally

Freude Am Fahren
...vrijdagavond 23:00 op Discovery Channel.

Zeker wel meer kijkers hier? net die Firebike gezien? damn, die velgen mooi, maar die carburateur in de vorm van een brandkraan. Echt mooiste custom detail, wat ik ooit gezien heb.
 
Advertisement - register to remove this

OCC = Orange County Choppers. ;)

Idd erg vet programma. Ik kijk er bijna altijd na. Op een gegeven moment gaat die eeuwige pissed zijnde pa wel irriteren. :D
 
Ik heb et ook al vaker gezien.Ik kijk het altijd samen met MSSH van het forum.Die choppers zijn echt uber.Ik vind het wel idd irriteren die pa:)
 
Erg vet programma...heeft iemand gezien hoe ze die firebike velgen hebben uitgefreesd? Helemaal computergestuurd enzo. Echt te ziek gewoon. Jammer genoeg gister gemist :(
 
ik vond die bike wat ze toen van een straaljager hadden na gemaakt super mooi is wel al een tijdje geleden meer mensen gzien ?
 
dit is echt een uber programma, en ik heb op diverse sites vernomen dat er ook nog een vervolg op komt genaamd American Hotrod. Maar gelukkig eerst nog een hoop motoren.
 
Vind het een amerikaans programma, alles is volgens mij in scene gezet van hier tot tokio.
Neemt niet weg dat het best leuk is om te kijken, maar iedere aflevering is wel exact hetzelfde (pa en zoon die ruzie maken, een show of wat ontspanning voor ze, paar dingen die fout gaan aan een motor, weer wat onderdelen die zo geil als wat zijn).
 
ik vind het vet :) en die pa is :W zit ie eerst te kankeren op paul dat ie niet opschiet om vervolgens doodleuk naar zijn massage te gaan 8) (of sportschool)
 
Back
Top