foxhunter137
New Member
beste,
ik heb in december een rieju MRX gekocht, grootste fout van mijn leven.
ben super hard opgelicht en nu zit ik met een kappote brommer.
de brommer ging op de eerste dag van aankoop al kapot. eerst dacht ik dat dat de carberateur kapot was, dus ik heb er een nieuwe opgezet
geen verandering.
vervolgens dacht ik dat de ecu het niet goed deed omdat de vonk erg zwak was, maar dit was niet zo is mij verteld door een garage.
toe dacht ik dat er iets in de cilinder zou zijn, en ja. De voetpakking was lek.
dus de hele cilinder schoongemaakt en nieuwe pakkingen geplaats.
maar nu heb ik dus een probleem, de krukas zit vol met oude koelvloeistof en roest waardoor de motor dus niet start.
mijn vraag is dus, Hoe krijg ik die rotzooi uit mijn blok?
en nog iets, het membraam. ik zie dat de 2 kleppen niet helemaal afsluiten, is dat een erg probleem?
ik heb in december een rieju MRX gekocht, grootste fout van mijn leven.
ben super hard opgelicht en nu zit ik met een kappote brommer.
de brommer ging op de eerste dag van aankoop al kapot. eerst dacht ik dat dat de carberateur kapot was, dus ik heb er een nieuwe opgezet
geen verandering.
vervolgens dacht ik dat de ecu het niet goed deed omdat de vonk erg zwak was, maar dit was niet zo is mij verteld door een garage.
toe dacht ik dat er iets in de cilinder zou zijn, en ja. De voetpakking was lek.
dus de hele cilinder schoongemaakt en nieuwe pakkingen geplaats.
maar nu heb ik dus een probleem, de krukas zit vol met oude koelvloeistof en roest waardoor de motor dus niet start.
mijn vraag is dus, Hoe krijg ik die rotzooi uit mijn blok?
en nog iets, het membraam. ik zie dat de 2 kleppen niet helemaal afsluiten, is dat een erg probleem?
Attachments
Last edited: