Aluminium folie over je uitlaat

ukiepucki

Draakipower
Kan het kwaad als je aluminium folie over je uitlaat doet zodat het niet vuil en water en pekel er niet bij kan???? En nog een vraagje. Loopt een Technigas next een beetje op een speednicht 2???
 
Advertisement - register to remove this

uhm daar dient het alu folie dat ze in de sjees gebruiken niet voor
smile.gif
dat is om de temp vd uitlaat (en dus ook de uitlaatgassen) constant te houden
 
Maar ik weet niet wat alu folie doet bij een hoge temp van de uitlaat doet, maar van die pekel die ze straks gaan stroeien word je ook niet vrolijk van.
 
Een beter alternatief is om gewoon je uitlaat na elke rit schoon te maken, ff snel met een doke erover en kalar, gewoon doek in je buddy doen!

SvR
 
Dan doe je het opschool niet, alleen als je hem thuis in de garage neer zet!

Lulliger staat het met alu folie erover!!!

Schijt aan al die gasten!

SvR
 
Ja precies scheit aan alle gasten.
Wat kan jou dat nou verotten ik maak ook elke dag mijn uitlaat schoon rijd er nou bijna een half jaar mee en ziet nog steeds als nieuw. Al die gasten vragen aan mij hoe ik mijn uitlaat zo schoon houd en roestvrij, ik ben niet de enige die dat doet, dus het word al steeds normaler.
 
niets met een apostroff??? waar heb jij op school gezeten?????
naja, boeiend
ja, gewoon schijt aan alles hebben, dan ben je maar een loser, maar je hebt iig wel een mooie uitlaat
ik POETS me uitlaat ook na elke rit, dan kan ik hem later ook weer voor een mooi prijsie verkopen...
alleen moet je natuurlijk niet vallen zodat het GIANNELLI plaatje en de tail pipe een beetje beschadigd
frown.gif
smile.gif
 
Wat ook heel mooi werkt: verchromen! Is echt heel mooi. Een maat van mijn had z'n Nr-x verchroomd, dat zag echt mooi uit. Vooral vooraan de uitlaatbocht, waar het chroom door de hitte een wazige blauw/goude kleur kreeg. Uitlaat helemaal kaal schuren voor het verchromen, het kost wat knaken, maar verchromen is de moeite waard. Greetz.
 
Gewoon een doek gebruiken.

En om het halve jaar misschien is een blanke lak laag van ninja erover, die is hittebestendig tot 700 graden!

SvR
 
Sorry Sf50_racing, maar een verchroomde Nr-x kun je niet bij de dealer weghalen. Die dingen heten Metra Kut en klinken en rijden dan ook .....Mega Kut. Greetz.
 
Pim Casteelen is de grootste klotezaak die er is, prijzen zijn meestal hoger dan bij concurrenten, ze geven slecht advies (tegen mij hebben ze gezegd dat mijn NR-X het ook nog wel goed zou doen op een 70cc....), en het schijnt dat ze soms beschadigingen achterlaten na een reperatie.
Advies: ga naar Nieuwendijk, zit ook in Hilversum en is velen malen beter
smile.gif
 
Waar heb je het vandaan dat een Nr-x het slecht doet op een 70cc? Welke scooter, welke 70cc??? Ik heb dat ook lang gedacht, door veel uit Scootin' te geloven. Ja, een Nr-x is inderdaad slecht als je "toevallig" een Aerox + 70Evo + 12mm Dell'Orto hebt, so what? Mischien is het wel de beste uitlaat als je een Peugeot + 70MHR hebt, weet jij (en ik) veel??? Je kunt dat pas zeggen als je het op een SPECIFIEKE cilinder en een SPECIFIEKE scooter hebt geprobeerd. Was het maar zo'n zwart-wit verhaal als in Scootin', het zou allemaal veel makkelijker zijn!!! Maar helaas, je kunt er geen zak van zeggen! Greetz and no offence!!
 
Back
Top