Ik neem aan dat je met kk geen enge ziekte bedoelt ?Eeh jij hebt een kk mooie scooter da viel me nu pas op en nu moet ik een 2 lange draden vinden en naar zchter trekken
Laatst ook bij een scooter, het achterlicht deed het niet.Shit volgens mij heb ik dat wel haha, is dat een hele erge ramp??
Heb het al een paar maanden er onder zitten, maar ik merk niks? Ik rij ook bijna nooit in de regen.
Nu ben ik bang dat ik het moet vervangen haha. Is ook een vrij dikke kabel met een doorsnee van ~5mm
Hallo,De spanningsregelaar regelt de spanning over de gehele scooter.
Ik heb zelf een aparte kabel van voor naar achteren getrokken voor de verlichting zodat die gelijkspannings krijgt.
Orgineel zit er ook geen stadsverlichting op de scooter vandaar dat je een kabel moet aftappen voor gelijkspanning en die naar achteren trekken tevens.
Even meten met een multimeter.Hallo,
Ik had een vraag waar moet je het draad aan aansluiten als je het naar achteren trekt voor de dagrijverlichting. Is de witte draad aan het achterlicht geen gelijkspanning?
Mijn achterlicht brand niet wel doet mijn remlicht hetEven meten met een multimeter.
Als het achterlicht het doet zonder dat de motor draait dan brand deze op de accu= gelijkspanning.
Dan is die nu aangesloten op wisselspanning, en als het een led uitvoering is dan gaat deze kapot.Mijn achterlicht brand niet wel doet mijn remlicht het
Heb je de verlichting wel op gelijkspanning i.p.v. wisselspanning?
De Alpha verlichting moet op gelijkspanning staan anders gaat het kapot na een tijdje. (LED)
En dat van Youtube filmpje monteren ze het op een I-GET daar zeggen ze dat je het knipperlicht relais moet doorverbinden met elkaar voor gelijkspanning te krijgen. Heb je een euro 3 (carburateur) dan moet je bij je spanningsregelaar zijn.
Klopt, echter de geel/zwarte hoef je alleen door te knippen als je de koplamp led wilt maken.Dus je moet de blauw zwarte draad door knippen en de gele zwarte draad door knippen en die allebei aan de witte staat soldiren