Nou had ik t net voor elkaar dat alles werkte zoals t hoorde te werken stopt alle electra ermee niks doet t meer kan iemand me helpenVolgens mij kun je dit zien op Youtube in een video van Zandri als ik mij niet vergis.
Of even de "Search" boven aan de pagina van deze website gebruiken, er zijn al heel veel draadjes aan dit onderwerp gespendeerd.
zekering doorgebrand? zit bij de accuNou had ik t net voor elkaar dat alles werkte zoals t hoorde te werken stopt alle electra ermee niks doet t meer kan iemand me helpen
Ga ik morgen ochtend is naar kijken k hoop dat dat t probleem iszekering doorgebrand? zit bij de accu
Heb een multimeter nodig om dat te controlleren toch? Zoja dan ga ik er morgen ook ff een kopen en voor indd via contactslot maar achter ook met een doorgetrokken draad, had ik dit anders moeten doen?zit er een weerstand tussen de bedrading en de LED`s ???
Dagrij verlichting VOOR : sluit je aan via het contactslot , ACHTER sluit je aan via het achterlicht.
Wat ik in sommige gevallen makkelijker vind , is een proeflampje , zo een met een prikker en een draad met krokodillen bekje . Die heb je ook nog met een rood of groene led , voor de plus kant , aan de prikker .Heb een multimeter nodig om dat te controlleren toch?
Voor een leek die niet weet wat hij precies meet, is dit zelfs de beste methode, tenminste als de exacte spanning minder belangrijk is zoals bij RAW-circuit, verlichting, remlicht-circuit, Estart-circuit, claxon-circuit......Wat ik in sommige gevallen makkelijker vind , is een proeflampje , zo een met een prikker en een draad met krokodillen bekje .
Het probleem is vaak dat als de scooter stationair draait de spanning soms lager is dan 12 volt gemiddelt en de frequentie van ongeveer 1500rpm/60=25Hz.Dan zou je daar eventueel , een brugcel tussen kunnen zetten?