This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Alpha led zip 2 takt

Koen markhorst

New Member
Ik heb mijn Alpha ledjes aan gesloten maar werken niet als ik hem op linker knipper licht zet of rechter knipperlicht licht gaat die achter helemaal spacen weet iemand hoe ik dit kan oplossen laat het alsjeblieft weten

Heb je de zoekfunctie van dit forum al eens gebruikt, want de laatste jaren zijn er al vele topics gestart over deze "ledjes"???

Heb je de zoekfunctie van dit forum al eens gebruikt, want de laatste jaren zijn er al vele topics gestart over deze "ledjes"???
Ja dat heb ik gedaan maar ik moet eigenlijk alleen weten hoe ik mijn dagrijverlichting achter aan sluit dan is het probleem opgelost dus weet u misschien welke ik moet aansluiten

Dit doe je hetzelfde als de dagrijverlichting voor.
Dussss, kabeltje aftakken van de witte draad bij je contactslot en het andere uiteinde aan de dagrijverlichting achter.

Ikke niet, vraag aan die doosjesschuiver of ze je een instructievodje bij die chinese rommel kunnen sturen!

Trouwens Youtube staat er vol van dus kijk daar even als er geen gegevens bij de unit zijn geleverd.