Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

mensen heb een vraagje heb myn kap zwart gespoten maar er zitten wat krasjes op nu en wat lak is eraf omdat ik gaas enz aan t monteren was blabla maar dat heb ik een beetje slordig gedaan.. nu wil ik het gaas aftapen en dan een laag erover spuiten vroeg me af of ik dan de hele kap moest opschuren iemand zei tegen mij wel opschuren maar heel ligt de ander zegt je kan er zo overheen als de verf maar warm is en de omgeving ook.. ik weet het niet hoor het graag van de ervaren jongens(jullie dus)

Mvg

Ricky
 
de omgeving moet altijd een goede temperatuur zijn, ik zou je kan licht opschuren met 800 en hem helemaal opnieuw spuiten
 
Beste lezers,

Aangezien ik ook maar eens mijn circuit zipje vers wil hebben wil mijn een reserve kappenset vanmij spuiten.

Ik heb nog een pot parelmoer wit staan die ik lang geleden heb gekregen,
hoeveel kappen zou je daarmee kunnen spuiten?:+
Meen dat er iets van 6 lagen op moeten van parelmoer? en een witte onderlaag

bvd
 
heey,,
ik wil mijn speedfight gaan spuite maar niet te veel geld aan uitgeve,
kwil em wit hebbe met groene accenten.
wat ben ik allemaal nodig als ik em met spuitbusse ga spuite en het buiten doe..
BVD!!
 
Ik zoek een vette opvallende kleur! Parelmoer/FlipFlop, noem maar op. Weet iemand nog een vette kleur? En dan het liefst met een foto van een Aerox. Bovendien moet de kleur echt goed opvallen.
 
Laat je hem chroomkleurig spuiten

CIMG0456.JPG_167.jpg

zoiets
 
Ik heb een paar vraagjes.
ik wil samen met een vriend van me 2 kappensetten gaan spuiten. ( Zip + Aerox.)

Nu willen we 2K lak uit blik. Hooglans zwart.
dit heb ik al eens eerder gekocht. namelijk deze:
sxjfxt.jpg


Deze zal ook vast wel in sikkens verf te zijn.
Heeft iemand toevvalig een kleurcode daarvan of moet ik gewoon hooglans zwart vragen.?
Of de code die op deze blok staat? ik wil de verf mss in belgie halen dus weet niet of de code's hetzelfde zijn.?

Kan ik als ik deze pot koop ook Motip Primer en blanke lak gebruiken.?

Verder heb ik dit spuitpistool:
Iemand enig idee of je hier goed mee kan spuiten
en deze niet toevvalig alleen voor grondlagen is.?

n9tlv.jpg

mvjgw0.jpg


Verder maken we zelf een spuit kabine. hierbinne moet het 14 graden zijn toch.?
en alles word netjes geschuurd.
Mvg.
 
Je kan gewoon hoogglans zwart vragen dat maakt niet uit.
Die spuit die je heb is gewoon prima voor zowel grondverf als aflak als je hem maar goed schoonmaakt tussendoor is er niks aan de hand :)
 
Op hoeveel Bar moet ik de compressor instellen.?
en Kan ik ook andere Grondlak gebruiken ofniet en blanke lak
zou dat niet reageren?

Moet ik ook verdunner halen of kan ik het met iets anders verdunne.?
of verharden.?
 
grond verf zal niet gaan reageren als je dat eerst schuurt, verharder en verdunnig zit er meestal bij... dat is per lak anders.
 
Back
Top