Frame moet je overal boutjes in draaien waar schroefdraad in zit. Voor de rest moet je hun vertellen wat jij afgedekt wilt hebben. Dus de balhoofd schalen.
Voorvork poten ook weer schroefjes in draaien waar je spatbord op word gemonteerd. Vergeten er bij te melden maar het schroefdraad moet je niet uit laten steken! Anders word het er uit halen zo moeilijk. En als je de bouten helemaal tegen het frame of het andere deel schroeft zal dat deel niet gecoat worden en hou je rare kale plekken over die niet worden gecoat.
Voorvork moet je ook demonteren. Je kan niet je binnen poten laten zitten. Tevens ook weer de binnenkant laten afplakken waar je keringen in komen.
Wat zou het ongeveer kosten om een complete scooter (alle kappen behalve de binnenkappen) op deze manier te spuiten ?
...................
Hoofdkleur was btw zwart.
Bedankt voor je informatie dan kan ik nu verder.
Duur, ligt er natuurlijk wel aan waar je het laat doen normaal spuiten rond de 500 bij een echte spuiter en wat jij wilt kost tegen de 1000 of meer.
Ook dat ligt er gewoon aan waar je het laat doen, ik heb ooit mijn kappen bij iemand laten spuiten die het op zaterdag deed voor me scheelde me veel geld.
dat is geen standaard spuit klus en die is wel degelijk duurder dan een normale spuit klus.
en ja als je alles laat doen (inclusief het schuren en dergelijke )
kom je wel redelijk goed in de buurt van die 1000,- euro.
en kom je met 400,- euro aan zetten word je alleen uitgelachen.
dat is geen standaard spuit klus en die is wel degelijk duurder dan een normale spuit klus.
en ja als je alles laat doen (inclusief het schuren en dergelijke )
kom je wel redelijk goed in de buurt van die 1000,- euro.
en kom je met 400,- euro aan zetten word je alleen uitgelachen.
Zipsp kan jij ook coaten? stuur me dan pm!