This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

kappies voor de 1e keer aan het spuiten:W

worden nettjes.. ik zie niet erg veel stofdeeltjes op de kappen zitten.
over een uurtje ga ik de kappen binnen leggen om goed uit te harden*D
en dan nog een x schuren met 1200 en daarna nog een keer glanszwart + blanke lak:W

binnekort het resultaat:W

ff een vraagje he,

ik heb laatst mijn blokje motip hittebestendig zwart gespoten maar het ziet er een beetje dof uit, kan ik hier blanke lak over spuiten of kan dit gaan reageren ivm hitte ?

gr, martijn

Schuur dan wel nat he.

ff een vraagje he,

ik heb laatst mijn blokje motip hittebestendig zwart gespoten maar het ziet er een beetje dof uit, kan ik hier blanke lak over spuiten of kan dit gaan reageren ivm hitte ?

gr, martijn

er bestaat ook nog blanke lak die tot 650 graden kan
verkopen ze bij de brezan.

Schuur dan wel nat he.

dat weet ik dankjewel:W
vd week maar eens doen. hele week al druk met scootersrepareren:+

o okey dan weet ik het even

maare ik heb op sommige kappen plekjes net of het er afbladerd
wat zou dat kunnen zijn? ik zet er wel een paar fotos later er op van die pleken

Heb je de kappen al gespoten?

dan hoef je niet meer te ontvetten, je lak is ook gaan reageren, en dat zijn die plekjes.

het is ook white spirit.

Ik ben vanplan me binnenkappen te gaan spuiten, deze worden zwart. Ik vroeg mij af of ik dan gewoon witte grondlaag moet doen?

weer op nieuw schuren die plekjes goed uitschuren.
en dan met spirit whipe goed ontvettenm voor je weer grondlak en daarna lak gaat spuiten.

Ik ben bezig met het spuiten van mijn kappen. Ik wil bepaalde plekken rood maken. De basiskleur is blauw. Maar moet ik dan nog een laag primer over de basiskleur spuiten? Of kan het rood direct over het blauw heen?

Last edited: