Alles over Scooter SPUITEN topic... #2

ja, is niet veel op te zien ook, de lak lijkt zo mat, en omdat er stof in je lens oid zit lijken er alsnog vlekken op te zitten

Zal wel te spuiten vallen, is het plastiek een beetjje hard?

Niet dat het gaat barsten als het een slag krijgt, want zo'n paintbal geeft toch een aardige knal erop.

Lijkt mij het enige knelpunt.

Waar vind ik het goede materiaal om mijn kniekap te spuiten, welk merk lak heb ik nodig en welke primer moet ik gebruiken? Is er een site waar ik dit alles kan bestellen?

Mvg,
Ruben

Je kan voor verschillende spuitbussen kiezen dan...
De meeste mensen gebruiken echter motip. Ook kan je het huismerk van de gamma zelf gebruiken enz...
Op easyparts kan je spuitbussen online kopen, maar ik weet niet of dat zo voordelig zal zijn. Je kan bijvoorbeeld even naar de lokale doe het zelf gaan.

Zou wel ff iets meer tijd besteden aan je post als je echt prof wil overkomen :)

No-offence, wat voorn spuit is het? :)

haha wes, gekke boy met je dye rotor :p
Hoe gaat 't met je paintballen?

OT:
je zal 't zoiezo professioneel moeten laten doen..
met een verharde coating oid, weet niet of je huis-tuin en keuken lakje blijft zitten als je een hopperhit krijgt..
iets wat nogal regelmatig gebeurt :P

Hey iedereen,

Ik had een vraagje over scooter spuiten.
Ik wil mijn yamaha BWS Spy uit 2005 spuiten het liefste zelf.
De kappen zijn enorm bekrast etc. nu zitten er nog standaard stickers op, doe ik er verstandig aan om die er af te halen of kan ik ze net zo goed laten zitten en er met primer etc. over heen gaan?
Ook wou ik jullie mening:
Wat staat mooier? Metalic zwart met metalic roode grahpcis (ben grafisch designer dus doe ik zelf) of met gouden graphics?
Met voorbaat dank,
bryan

hee jongens ff vraagje aan de experts:P , wat denken jullie wat mij dit gaat kosten als ik mijn aprilia rs50 zo wil laten spuiten door een expert?

fotos19-12-08010.jpg

Back