AIM toeren doen het niet met NGK rooie bougiedop

Het is opzich wel vreemd dat het precies 352 is wat hij aangeeft, daardoor ga ik aan de software denken.

Hoeveel draaiuren hebben de tellers die problemen hebben?
 
mijn teller heb ik nu denk ik 2 uur gebruikt en toeren doet hij goed nadat ik het klemmetje opnieuw had gesoldeerd want dat draad zat er niet eens goed op vast.misschien hebben jullie daar ook wel last van.ik rij zelf met ngk rode kabel en kop,ngk br10eix bougie. heb wel bij de kabel dat rode bescherm kabeltje naar onderen geduwd. dus dat hij op de kabel zit en niet op de huls die er extra omheen zit.

me temperatuur bleef ineens op 25 staan ook al legde je de sensor in een pan met kokend water. bleekt hij de stekker van sensor naar verlengkabel. 1 van de 2 draaden los te zitten. hij functioneerd nu weer goed nadat ik het die draad opnieuw heb gemonteerd.
 
mhr#27 said:
Het is opzich wel vreemd dat het precies 352 is wat hij aangeeft, daardoor ga ik aan de software denken.
Hoeveel draaiuren hebben de tellers die problemen hebben?

Dat vermoeden heb ik idd ook.
Verder heb ik eerlijk gezegd geen idee hoeveel draaiuren mijne erop heeft zitten, maar al te veel zullen het er niet zijn (hij heeft voornamelijk in een doos gelegen), ik denk hooguit 10 ofzo.
 
Back
Top