AIM toeren doen het niet met NGK rooie bougiedop

BETA-HGS

HGS tjoenert
oi

me AIM temptoeren teller doet raar, aangezien hij de toeren niet aangeeft met een rooie bougiekabel+dop

hebben meerder hier last van?

(ik weet dat het met issolatie te maken heb enz)

Advertisement - register to remove this

dat ie vaag doet zal wel aan jou aim liggen sim :#

ik heb er nooit problemen mee... ik denk eerder dat het aan je aim ligt als aan je bougiekabel BETA-HGS !

eerst hadden we een andere kabel gebruikt, toen deed hij het nog niet toen maar een andere boegie dop toen deed hij het wel gewoon...

beetje vage sjit :rolleyes:

vriend van mij zijn aim flipt ook af en toe... rijd ook met die kabel.
Ik heb nu ook zo'n kabel. Heb nog niet gekeken wat me aim doet ( staat allemaal net in elkaar )

Misschien dat het dan toch wel aan de kabel ligt

Mijn aim doet ok raar de laatste tijd elke keer geeft die 352 aan dan effe niks en dan weer 352 binnekort maar is een andere kabel/dop proberen

Dennis@Tph said:
Mijn aim doet ok raar de laatste tijd elke keer geeft die 352 aan dan effe niks en dan weer 352 binnekort maar is een andere kabel/dop proberen

Dat doet mijne ook sinds kort.
Heeft weinig met de aansluitingen, kabels of dop te maken aangezien ie het (bij mij) ook doet als ie niet is aangesloten.

$aint said:
Dat doet mijne ook sinds kort.
Heeft weinig met de aansluitingen, kabels of dop te maken aangezien ie het (bij mij) ook doet als ie niet is aangesloten.

vaag.. weet je wel waar het aan licht. Of is het bij jouw nog niet opgelost.

Dennis@Tph said:

zo deed de aim van Huib het ook, toen hadden we een andere scoot ernaast met een gewone boeigie kabel en dop toen deed hij het gewoon goed.

Toen die dop erop gezet nadat er al een gewone kabel opzat toen deed hij het gewoon weer goed...

Dennis@Tph said:
vaag.. weet je wel waar het aan licht. Of is het bij jouw nog niet opgelost.

Nee, ik denk dat ik hem binnenkort opstuur om hem te laten maken.
Zelfs als ik de kabel voor de inductiesensor eruit haal blijft ie af en toe die toeren aangeven.
Eigenlijk is het niet echt storend, maar hij gaat daardoor niet automatisch meer uit, dus gaat de batterij heel snel op.
Bij mij geeft ie btw ook precies 352 aan.
Softwareversie is 1.11.

die van mij geeft ook steeds 352 aan, ik denk dat het komt omdat de draden over m'n frame liggen, maar dat moet ik nog steeds een keer testen...

dit doet ie trouwens ook terwijl het klemmetje nergens opzit, dus het ligt niet aan m'n bougiedop ofzo.

ik heb de mijne er ook ff afgehaald, en idd ook op 't bureau geeft ie steeds 352 toeren aan :S

Ik heb ook versie 1.11, maar das toch de nieuwste?

Thomas said:
ik heb de mijne er ook ff afgehaald, en idd ook op 't bureau geeft ie steeds 352 toeren aan :S

Ik heb ook versie 1.11, maar das toch de nieuwste?

Of dat de nieuwste is zou ik niet weten.
Op zich lijkt het me ook wel vreemd dat het aan de software zou liggen aangezien hij in het begin gewoon goed werkte.
Ik zal morgen even bellen en vragen of het een bekende kwaal is en wat er aan gedaan kan worden.

Zo, net even gebeld en het was een onbekende kwaal.
Enigste optie is opsturen (naar bijvoorbeeld roteg) en dan laten repareren.

Back