Status
Not open for further replies.

Gekkestrietjee

New Member
Ik heb een AGM vx50i (snor) in mijn bezit en heb besloten om er een beetje aan te gaan sleutelen. Zo zit er een andere vario(naraku sport v2), 6gr rollen van polini, drukveer van naraku (wit) met zwarte malossi trekveren in de standaard koppeling. Daarbij heb ik ook een cdi met afstandbediening en dus liep de scooter al 60/65 op teller maar trekkracht erg laag en met tegenwind 50/55 voordat we de nieuwe vario etc hebben geplaatst. Maar nu lijkt het erop dat de scooter in zijn noodloop zit (motorlampje brand)ivm een kapotte pulsgever die is ondertussen besteld op een website. Mijn vraag is of er misschien 1 van jullie weet wat ik kan doen/kopen nadat de pulsgever weer gemonteerd is om de scooter op te voeren met trekkracht of zelfs topsnelheid ik heb dus al speedconverter (groen) heb ik hier ook nog een ontgrensde ecu voor nodig om het optimale uit de scooter te krijgen?

Graag hoor ik van jullie of jullie mij eventueel advies kunnen geven

Ps.
Het gaat hier om een GY6 EURO 5 injectieblok dus vraag is kortom doe ik er goed aan qua setup vario etc of maakt dit niet uit omdat de ecu dus begrensd is (wat ik lees op andere forums heeft het daar mee te maken namelijk maar zelf heb ik daar geen verstand van) en wat kan ik dan beter doen. Scooter is los van de bovenstaande onderdelen compleet standaard.

// gekkestrietje
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

We mogen niet helpen bij het opvoeren van een snor.

Vriendelijke groet,
OverLander.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top