AGM VX50I foutcode

Wiljandijk

New Member
Hallo,

ik heb een AGM VX50I uit 2021, en laatst was de vsnaar paar keer geknapt maar probleem inmiddels gevonden, lag aan het lager bij de achterste pulley van de koppeling. Maar nu brandt er een motorlampje en als ik contact paar keer uit en aan zet knipperen de lampjes: 2x 10 keer en 1x 3 en 1x 1 dus neem aan foutcode 0031 maar weet iemand wat dit betekent? krijg de code niet weg.

Vriendelijke groet,
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb geen idee wat die foutcode betekent maar je hebt de carterkap eraf gehad om die snaren te vervangen.

Zat er in de carterkap ook een sensor die de omwentelingen van de koppelingsbel meet en zo ja, heb je die ook weer opnieuw goed aangesloten?
 
Ja klopt en die was nog heel en later goed aangesloten heb hem ook na gemeten leek goed.
Moet er wel bij vertellen de accu was wel leeg kan daar die foutcode ook van komen? Dat de accu slecht is?
 
Heb al andere accu alleen lampje staat er nog weet iemand misschien hoe ik de foutcodes kan wissen zonder uit te lezen? Accu eraf en erop werkt niet en dat gas vast dan contact dan gas los werkt ook niet.
 
Back
Top