Geen probleem bij de koude motor ook niet met gas loslaten zodra hij warm is dan doet hij dat accu mist wel elke keer 3 streepjes dus elke keer half leegIs het probleem nu na het gas loslaten of als de motor warm is of na het gas loslaten terwijl de motor warm is en geen probleem bij koude motor?
Als de motor uit staat heeft de accu 12v spanning als de motor draaid 5-6 voltBegin dan eens met het voltage te meten over de accu polen , bij stlistaande motor . Daarna starten , en kijken hoeveel volt de accu is tijdens het starten . En als de motor loopt hoeveel volt hij dan aan geeft . Ecu heeft goede spanning nodig , van de accu .
bedoel je de startmotor ? dat is veel te weinig voor een goede accu.Als de motor uit staat heeft de accu 12v spanning als de motor draaid 5-6 volt
Als ie warm is moet ik stilstaan voor hij weer goed trekt maar laat je dan weer lichtelijk gas los zakt hij weer af naar een 35-37 gps ( 45 op teller)als je warm stopt trekt hij ook niet meer, of is het na gas loslaten, iets langzamer en dan weer gas erop?
dat is wat ik meette op de accu de start motor doet het altijdbedoel je de startmotor ? dat is veel te weinig voor een goede accu.
Multi en dashboard en de 15A heeft de vorige eigenaar gedaan welke moet erin eigenlijk?Heb je de voltages gemeten met een multimeter of heb je dat vh dashboard afgelezen?
Post automatically merged:
En waarom heb je een 15 A zekering er in?
Ja ik snap er ook niks van sws nooit wat van scooters gesnapt heb nu al spijt dat ik van schakel naar scooter ben gegaanZou je even moeten op zoeken. Meestal 7.5 of 10A afhankelijk van merk en type en zelfs bouwjaar geloof ik.
Dashboard is alleen indicatie want er staat niet eens een verdeling bij. Maar met de multimeter is dan prima. Vind het alleen hele vreemde waardes (als je de meetpennen ook echt op de accupolen zet). Met lopende motor 5-7 V en dan nog een 12V accu opladen. Althans je geeft aan dat de startmotor het altijd doet dus ga ik er maar van uit dat de accu geladen wordt. Schiet mij maar lek.
Ik probeer morgen eens nieuwe accuPrincipe is allemaal hetzelfde. Ik rijd al best lang scooter en moet zeggen eigelijk nooit problemen. Goed onderhouden maar dat geldt voor alles .
Ik zou toch wat verder in de voltages duiken want nogmaals als de accu geladen wordt en je meer 5-7V dan klopt er echt iets niet.
Elektroden waren wit en bougie dop was ook wit op de buiten kantFotos zijn niet echt scherp en is lastig met het kunstlicht te beoordelen. 1e foto zeg ik nee en 2e foto zeg ik zou kunnen dat hij (een beetje) arm loopt
Enig idee hoe ik injectie kan afstellen? Heb namelijk al nieuwe lambdasonde die zou dat eigenlijk moeten regelenWit duidt op arm.