Ja, op deze manier te werk te gaan, is het echt een knip en plak werkje.
Niks mis mee hoor, maar er is ook een adaptersetje verkrijgbaar voor 5 Euro!
Met dit setje (wat compleet geleverd wordt) is het mogelijk om alles simpel te connecten, en de stekker ''plug and play'' is.
Zie ook:
https://www.scooter-attack.com/ruec...inkerfunktion-alle-modelle-str-656-00-38.html
Multimeter altijd handig om bij de hand te hebben...
Het ligt er alleen aan welke type NRG je hebt?
De MC2 en de MC3 komen vrijwel overeen qua bekabeling, maar de ''Power'' en de Purejet wijken weer af qua kleur v.w.b. de geschakelde en constante plus. Maar ook massa aansluiting (centraal of indivudueel) kan afwijken!
En de unit heeft best dikke bekabeling..., niet echt zwakstroombedrading zoals we wel eens tegenkomen op andere lichtunits.
Heb er zelf ook 1.., zogenaamde Audi look koplamp crap ding!
Meeste bedrading is fatsoenlijk te noemen totdat men bij de dagrijverlichting uitkomt.
De bedrading/bekabeling bij deze ledjes is zelfs zo dun dat het overeen met bedrading uit m'n deurbel waar een 9 volt batterij inzit
!
Maar ik dwaal af zie ik, enige wat me niet bevalt is de aansluiting van het achterlicht zelf.
Deze gaat pas wat doen als de motor loopt en ook de schakelaars aangezet en/of ingeschakeld zijn.
Maar goed, daar komen we vast wel uit. Unit moet in ieder geval probleemloos werken op de volgende scooters.
NRG Power DD 50
NRG Power DT 50cc AC
NRG Power PureJet 50cc LC