Afstelling metrakit pro race 2

twism

Well-Known Member
hallo,

zou iemand me kunnen vertellen in welke richting ik de dip moet gaan zoeken.
hij trekt tot de 35 oid hard en daarna zak ie in en veel harder gaat hij in.
heb net al een een andere drukveer gestoken.
weet iemand in welke richting ik me sproeier moet zoeken?

dit is me setup:
Metra kit pro race 2
bidalot c16
doppler krukas
originele onsteking
24mm carb imitatie
twin air powerfilter
hebo vario

sproeier 120
zwarte trekveren
blauwe doppler drukveer
rolletjes 4,0 gr


rolletjes zijn ook nog te zwaar, maar ben nog op zoek naar lichtere.
deze vario heeft een rare maat 17x12 en hier is bijna geen lichte rolletjes voor te vinden.

mvg,
 
Advertisement - register to remove this

hoeveel % sterkte is die drukveer?
24 over een ori MK pro race is misschien wat veel.. en een imitatie carb is vaak zeer lastig af te stellen!

hoe zit het met de toeren? hoeveel toeren daalt die ? bij hoeveel toeren zakt die in ?
 
als het goed is 15% en staat op 4.1

heb helaas geen toeren meter
maar hij pakt in het begin hardstikke mooi ze toeren en blaast vooruit maar bij de 35/40 km per uur zakt hij hardstikke ver in toeren.

ik vroeg bij de fietsenwinkel om sterkste drukveer die ze hadden voor piaggio, gaven ze me polini wit mee.
deze bleek veelste zwak te zijn ging ik terug naar de winkel en gaven ze me deze blauwe doppler drukveer mee.

mvg,
 
Indd, der is iig nix mis met je koppeling, zoals je weet is die aellen belangrijk van stilstaand weg komen. Probleem ligt dus egt aan je vario en drukveer. Mss kan je proberen een nog zwaardere als die blauwe van malossi, als die er is dan. Anders ff proberen met de rolletjes. Maarja proberen is het altijd...
 
Ja, de scooterwinkel ging de zwaarste van malossi bestellen toen ik die witte polini drukveer kwam terugbrengen, omdat ze me best slappe drukveer hadden meegegeven terwijl ik om de sterkste vroeg.
toen zeiden ze dat die van malossi niet meer leverbaar was en kreeg ik die blauwe van doppler mee.

of heeft die mafkees van die winkel me weer een te slappe meegegeven? hij zei dat dit zelfde was als malossi, maar kon nog best makkelijk 1 poulie helft naar buiten trekken.


heb andere scooterboer hier in de buurt ff gemaild, of die lichtere rolletjes kon regelen in deze maat (17x12)
heb gevraagd om 2 en 3 gr. rollenset.
als ik dit heb kan ik weer verder afstellen.

maar betwijfel of dit wel sterke drukveer is.

weet iemand wat een gemiddelde sproeiermaat is voor deze setup?

mvg,
 
mooie lul dan als ie zegt dat het niet meer leverbaar is , zulke veren moet je gewoon op voorraad hebben als scooterzaak , er zijn particulieren die soms nog meer hebben liggen :*

ik zou gewoon een veer bestellen op internet.
 
Back
Top