Aeroxfanatic010
Member
Hallo mensen
Kan iemand mij ff uitleggen wanneer ik weet dat ik de goede drukveer heb wat gebeurd er als ie te licht is en wat als ie te zwaar is.
Ik heb namelijk een yamaha aerox 2005
Zit een laagtoerig 70cc
Dellorto 17,5 mm sproeier 96
4gr rollen
Gele malossi drukveer
Blauwe/ paars dmp trekveren.
Nu heb ik een beethe hulp nodig ik ben net begonnen met de cilinder inrijden dus heb hem sws niet goed opengetrokken. Maar ik vind dat de koppeling redelijk laat aangrijpt. En stel je voor ik rijd 30 ofso en ik laat me gas los en dan doe ik weer volgas dan duurt het wat lang voordat hij in toeren klimt tot hij bij de zelfde toeren was voordat ik het gas losliet en dan klimt hij hoog in toeren.
Ik zou graag wat hulp willen want wil graag goed kunnen inrijden zonder enige irritaties hopelijk begrijpen mijn tekst!!
Kan iemand mij ff uitleggen wanneer ik weet dat ik de goede drukveer heb wat gebeurd er als ie te licht is en wat als ie te zwaar is.
Ik heb namelijk een yamaha aerox 2005
Zit een laagtoerig 70cc
Dellorto 17,5 mm sproeier 96
4gr rollen
Gele malossi drukveer
Blauwe/ paars dmp trekveren.
Nu heb ik een beethe hulp nodig ik ben net begonnen met de cilinder inrijden dus heb hem sws niet goed opengetrokken. Maar ik vind dat de koppeling redelijk laat aangrijpt. En stel je voor ik rijd 30 ofso en ik laat me gas los en dan doe ik weer volgas dan duurt het wat lang voordat hij in toeren klimt tot hij bij de zelfde toeren was voordat ik het gas losliet en dan klimt hij hoog in toeren.
Ik zou graag wat hulp willen want wil graag goed kunnen inrijden zonder enige irritaties hopelijk begrijpen mijn tekst!!