Klopt die heb ik nietZie er geen uitlaat bij staan
Ik ben begonnen bij 148, bougie zwart en veel rookIk zou als eerste eens gewoon eens heel aantal maten grotere sproeier proberen
Ik had met mijn pro race mer 21 dellorto ook sproeier 88 nodig. Ik zou zeggen het proberen is het waard. Maar heb je al gespeeld mer gasnaald en/of stationair sproeier. Die heeft hier ook degelijk iets mee te maken….Klopt die heb ik niet
Er zit een yasuni c16 onder
Ik ben begonnen bij 148, bougie zwart en veel rook
Toe de sproeier die polini er sta daardoor in heeft 110 en nog wel rook maar minder
Nu 100 en en dan ziet hij er dus uit als op de 2de foto en weinig rook
Heb nog een nieuwe bobine liggen dus kan die nog weleens proberen, de boom is wel mee geprutst
Lekkage heb ik nog niet naar gekeken, maar start met 1 kick en voordat ik het blok eronder hing een compressietest gedaan en hij gaf 6.5 bar aan.
Geloof dat er inderdaad iets lekt bij de uitlaatflens, ik haalde mijn hand er langs en zwartKoppakking zou ook ietsje kunnen lekken,
Gas naald heb ik 1tje lager gezet, dat had bartj ook al geadviseerd, maar alleen nog geen tijd om ermee te rijden, kreeg visiteIk had met mijn pro race mer 21 dellorto ook sproeier 88 nodig. Ik zou zeggen het proberen is het waard. Maar heb je al gespeeld mer gasnaald en/of stationair sproeier. Die heeft hier ook degelijk iets mee te maken….
Ik zou hem wat minder benzine geven onderin dus gasnaald clipje omhoogGeloof dat er inderdaad iets lekt bij de uitlaatflens, ik haalde mijn hand er langs en zwart
Post automatically merged:
Gas naald heb ik 1tje lager gezet, dat had bartj ook al geadviseerd, maar alleen nog geen tijd om ermee te rijden, kreeg visite
Jij in elk geval niet met je nutteloze opmerking. En de beurs trekken is ook nergens voor nodig, hij mag zo ook bij me langskomen.Jee dacht dat de masters dat wel even gingen fixen.
Anders breng je hem toch even naar een tuner en trek je je beurs? Heb je het zo opgelost.
Ik weet niet wie jij ben, maar met zo'n opmerkingen help je niemand. Niet iedereen heeft het geld om alles nieuw te kopen en te laten doen, daarnaast ik vind het veel leuker om het zelf te doen.Jee dacht dat de masters dat wel even gingen fixen.
Anders breng je hem toch even naar een tuner en trek je je beurs? Heb je het zo opgelost.
Dat kan ik ook nog proberen, maar dat het bij de uitlaatpoort (bij de schroeven van de flens) zo vies is dat klopt ook toch niet?? Zit nu tussen de flens en uilaatpoort een papierenpakking of kan ik het beter schoonmaken en met vloeibaar doen.k zou hem wat minder benzine geven onderin dus gasnaald clipje omhoog
Papieren pakking met zo'n metalen ring erin zou prima horen af te dichten.Ik weet niet wie jij ben, maar met zo'n opmerkingen help je niemand. Niet iedereen heeft het geld om alles nieuw te kopen en te laten doen, daarnaast ik vind het veel leuker om het zelf te doen.
Post automatically merged:
Dat kan ik ook nog proberen, maar dat het bij de uitlaatpoort (bij de schroeven van de flens) zo vies is dat klopt ook toch niet?? Zit nu tussen de flens en uilaatpoort een papierenpakking of kan ik het beter schoonmaken en met vloeibaar doen.
Hmmm. De hoofdsproeier doet niet veel bij stationair bijvoorbeeld. En volgens mij bij een apk wordt de co2 waarde gemeten. Je hebt een afr nodig.Waarom zou je een rollenbank nodig hebben? Weet je uberhaupt hoe je een carburateur moet afstellen?
Ik weet niet wie jij ben, maar met zo'n opmerkingen help je niemand. Niet iedereen heeft het geld om alles nieuw te kopen en te laten doen, daarnaast ik vind het veel leuker om het zelf te doen.
Post automatically merged:
Dat kan ik ook nog proberen, maar dat het bij de uitlaatpoort (bij de schroeven van de flens) zo vies is dat klopt ook toch niet?? Zit nu tussen de flens en uilaatpoort een papierenpakking of kan ik het beter schoonmaken en met vloeibaar doen.
Nogmaals, als je niks zinnigs toe te voegen hebt aan mijn hulp vraag kan je beter niet reageren, ik vraag om hulp niet om verwijten naar ander hier op het forum of naar mij toe.Als je geen geld hebt moet je ook niet gaan tunen, want die hobby kost nou eenmaal veel geld.
Waar wil je anders je onderdelen en afstel delen van betalen dan? Of ga je langs bij het oud ijzer om zelf trekveertjes te maken?
Ik heb geen idee wat je met zo'n uitstoot meter bedoel, dus dat lijkt voor mij niet de manier.6,5 bar op een nieuwe cilinder? Vind ik ook wel vrij laag. Zo'n stage 6 heeft toch een compressieverhouding van iets van 9:1 dacht ik?
Tussenweg, in plaats van een tuner. Je kan ook een keer een garage in lopen, en vragen of je de uitstoot meter even mag gebruiken. Daar kan je hem ook mee afstellen, en krijg je ook een veel beter idee wat of waar het mis gaat.
Nogmaals, ik vind het heel bijzonder dat die ring op de bougie zo schoon is, en dat klopt toch echt niet naar mijn idee, dat moet ook gewoon mee kleuren met de rest. Ik denk dat dat een hint is.
Lekkage bij de uitlaatflens. Tja. Niet geweldig natuurlijk, maar dat zorgt er echt niet voor dat hij niet goed loopt. Ik had het echt over een lekkage van koelvloeistof de cilinder in. (is toch watergekoeld dat ding?)
Houd dan gewoon je mond dicht. Zegt hij hier ergens dst hij bespaart op rollen en trekveren etcetera. Nee maar wel sunde om naar een tuner te gaan en een paar honderd euro neer te leggen en er zelf niks geleerd van hebbenAls je geen geld hebt moet je ook niet gaan tunen, want die hobby kost nou eenmaal veel geld.
Waar wil je anders je onderdelen en afstel delen van betalen dan? Of ga je langs bij het oud ijzer om zelf trekveertjes te maken?