afstel vraagje

72

Mk Pro Race Walla
Ik heb een rox met een yasuni R .Ik heb alle begrenzingen verwijderd uit de uitlaat en ook de varioring.Ik heb 4.3 gr gewichten en 15% trekveren+grotere sproeier.Maar hij wild de eerste 2 meter maar niet optrekken. Hij gaat percies traag naar de 3500 rpm en dan trekt hij heel vlot door naar zijn top.Hoe kan ik dit vertrek probleem oplossen.Kosten nog moeite zullen gespaard worden.
Kunnen jullie me helpen ?
 
Advertisement - register to remove this

Hangt natuurlijk ook af van de afstelling van de koppeling en vario, maar denk dat dit wel snor zit.
Probeer anders ook ff een sterkere drukveer en ga wat testen met verschillende gewichtjes rollen.
 
ik zou gewoon voor sterkere trekveertjes gaan... als die in het begin bij een laag toerental opakt en langzaam trekt komt het waarschijnlijk hierdoor. 2 meter is trouwens niet veel... ;)

hoewel 15% versterkte veertjes het wel goed zouden moeten doen op deze setup
 
paulus 88 said:
ik zou gewoon voor sterkere trekveertjes gaan... als die in het begin bij een laag toerental opakt en langzaam trekt komt het waarschijnlijk hierdoor. 2 meter is trouwens niet veel... ;)

hoewel 15% versterkte veertjes het wel goed zouden moeten doen op deze setup

Scooter verzuipt -> soms dip aan het begin
Te zware rollen -> " "
Te slappe trekveren -> " "
 
Ik zou eerst voor sterkere trekveertjes kijke, want de rolle zijn toch al ong. goed(vergeleke met wat ik had met Yas. R). Wat voor drukveer heb je? Mss verstandig om Malossi Geel erin te zette, is ideaal voor stnd. cil+ander uitlaatje.
 
Back
Top