afstel vraagje van 21 mm carb

aeroxracer666

Aerox Aka Dark Dream
ben van een 17,5 mm naar 21 mm overgestapt nou ja gaskabel en alles aangelegt je weet hoe dat gaat.

nou is het probleem dat ik geen enkel verschil merk bij het optrekken terwijl dat wel zou moeten. zit een sproeier 100 in en in die 17,5 een 92.
heb heel wat lopen klote met die stationair schroef en lucht schroef hij trekt nou wel goed aan 1 stuk door mar gwoon niet sneller. (mischien zelfs wel langzamer) iemand een id wat ik fout heb gedaan.

(kweet dat afstellen bij elke scooter anders is mar misschien heeft iemand dit probleem ook gehad en weet miskien waar het aan ligt.)

alvast bedankt

setup:
Dr 70 gietijzer
power 1 krukas
malossi vl 14 membraan
mhr 2000
mhr delta clutch
gianelli shot
 
Advertisement - register to remove this

Omdat het ff niet lukt met afstellen verkoop je hem maar weer:X?
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is hoor...
Begin gewoon met een of andere sproeier en draai de beide schroeven 2,5 slagen open (Genoeg 'speling' dus voor het fijnafstellen). Het clipje van de gasnaald doe je op de 1 na onderste stand.
Dan draai je ff warm, en ga je een stukje rijden. Als die sputterd is je sproeier te groot, en als die bwoaaap doet (verzuipen in lucht) is je sproeier te klein.
 
ja mar dat is et em juist heb alles al geprobeert ook wat jij zegt mar hij blijft raar doen heb van sproeier 90 (wist dat als ik kleiner ging hij helemaal niks meer deed mar tog) naar sproeier 105 gegaan hij doet helemaal NIKS meer hij start niet meer of wat dan ook vonk van bougie is goed alles zit goed mar doet niks:S:S
 
heb nu ander probleem heb 17,5 dr op gedaan want voor dat ik die dr af had gehaald liep ie goed:) maar nou loopt hij zo ook niet meer goed hij start nou tenminste wel weer mar hij gaat rije zonder dat ik gas geef heb alle mogelijke kanten met sationai skroef en luchtskroef opgedraait mar hij blijft dit doen wat is dit:( word hier egt fucking gestrest van!!!! en heb scooter nodig vor mn werk:) als iemand iets weet please tell me
 
Draai je luchtschroef 1,5slag open en dan hoef je daar iig niet meer aan te komen

Stel hem dan stationair af en ga dan kijken naar de kleur van je bougie. Aan de hand daarvan zie je of je sproeier te groot of te klein is.

Makkie ;)
 
kijk ook naar je gashendel aan je stuur ,je kan daar ook nog wat regelen ,vriend van mij had die te hard aangespannen waardoor gasshuif altijd openstond ,en dan ga je automatish vooruit

greetz parcike
 
parcike said:
kijk ook naar je gashendel aan je stuur ,je kan daar ook nog wat regelen ,vriend van mij had die te hard aangespannen waardoor gasshuif altijd openstond ,en dan ga je automatish vooruit

greetz parcike


ook al gedaan staat goed zo :) gasschuif helemaal nar beneden heb dr ook mee lopen spelen:)
 
Back
Top