afstel vraagje van 21 mm carb

aeroxracer666

Aerox Aka Dark Dream
ben van een 17,5 mm naar 21 mm overgestapt nou ja gaskabel en alles aangelegt je weet hoe dat gaat.

nou is het probleem dat ik geen enkel verschil merk bij het optrekken terwijl dat wel zou moeten. zit een sproeier 100 in en in die 17,5 een 92.
heb heel wat lopen klote met die stationair schroef en lucht schroef hij trekt nou wel goed aan 1 stuk door mar gwoon niet sneller. (mischien zelfs wel langzamer) iemand een id wat ik fout heb gedaan.

(kweet dat afstellen bij elke scooter anders is mar misschien heeft iemand dit probleem ook gehad en weet miskien waar het aan ligt.)

alvast bedankt

setup:
Dr 70 gietijzer
power 1 krukas
malossi vl 14 membraan
mhr 2000
mhr delta clutch
gianelli shot
 
Advertisement - register to remove this

gast ik rij met sproeier 68 in 21mm met een R op me tuned DR evo (met std filter) nou weet ik wel dat scooters niet te vergelijken zijn maar wrom wil iedereen altijd zo groot :S? daar ga je egt niet harder van probeer eens sproeier 80 ofzo (met std filter...)
 
Aerox-tuning said:
gast ik rij met sproeier 68 in 21mm met een R op me tuned DR evo (met std filter) nou weet ik wel dat scooters niet te vergelijken zijn maar wrom wil iedereen altijd zo groot :S? daar ga je egt niet harder van probeer eens sproeier 80 ofzo (met std filter...)

ja heb sproeier 92 geprobeert en dan valt ie uit als ik gas geef ding krijgt dan niet genoeg benzine
 
niks lukte, heb mn 17,5 er weer op gestopt want was et helemaal zat!!!
verkoop die 21mm wel :)

nu hebk een ander probleem... ik heb alles zo gelaten zoals ik het had met de 17,5 en nu is het dus weer hetzelfde als 1st (liep goed)

maar nu loopt ie niet eens meer stationair en krijg dat klote ding maar niet afgesteld weet iemand wak moet doen:X word gek van die scooter
 
Back
Top