Afstel vraaggie

Deleted28042018

Buiten gebruik
Ik rij sinds een tijdje met een dr70 en met mijn origi uitlaat.
Het probleem is dat ik hem niet lekker krijg afgesteld en dat hij rond de 90 overtoeren gaat maken. Verder rijd hij naar behoren, maar ik krijg dit niet weg. Strakkere trekveren misschien, ik heb namelijk geen idd wat voor er nu in zitten. (btw origi 3 segments koppeling, hebo is kapot)

Afstellingen:
- Malossi geele drukveer
- 6.3 Gram rollen
 
Advertisement - register to remove this

mijn inziens is er weinig aan de hand (misschien wat te zware rollen) maar bij de 90 gaat hij gewoon uit de vario lopen waardoor hij gewoon toeren opbouwd om snelheid te krijgen...
 
Originally posted by Casper
mijn inziens is er weinig aan de hand (misschien wat te zware rollen) maar bij de 90 gaat hij gewoon uit de vario lopen waardoor hij gewoon toeren opbouwd om snelheid te krijgen...

Nog iets anders geks, ik reed eerst met 5,0 gram. Lichte overtoeren, toen heb ik een met stift een streepje op de vario gemaakt. Hij kwam dus niet helemaal op het eind, maar ook met die 6,2 gram doet hij dat niet.
 
er blijft altijd een halve cm over op je vaio,daar kan je v-snaar gewoonweg niet komen anders zou hij wel eens van je vario af kunnen lopen.:)
 
Wat voor vario heb je, in je profile staat dat je een Polini speedclutch en een hebo clutch hebt :?
Zal wel polini speedcontrol zijn dan, zo ja, dat ding heeft vrijwel altijd last van overtoeren en een dip...
 
Back
Top